ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТЕРМІНІВ «ЗАКОРДОННИЙ СТУДЕНТ», «ІНОЗЕМНИЙ СТУДЕНТ» ТА «МІЖНАРОДНИЙ СТУДЕНТ» У РІЗНИХ ОСВІТНІХ ТА КУЛЬТУРНИХ КОНТЕКСТАХ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2024.312979Ключові слова:
іноземні студенти; міжнародний студент; закордонний студент; Велика Британія; вища освіта; академічна мобільність.Анотація
У статті проаналізовано особливості використання термінів «закордонний студент», «іноземний студент» і «міжнародний студент» у різних освітніх та культурних контекстах. З’ясовано, що британські вчені віддають перевагу використанню терміну «міжнародний студент», адже краще відображає реалії глобалізації, інтернаціоналізації та студентської мобільності, що відповідає сучасним потребам освітніх установ і міжнародної спільноти. Наголошено, що термін «іноземний студент» залишається домінуючим терміном в українській освіті завдяки його юридичній визначеності та усталеній практиці, проте «міжнародний студент» також поступово входить в ужиток, особливо в контексті євроінтеграції та освітніх обмінів.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-09-27
Як цитувати
Свиридюк, О. (2024). ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТЕРМІНІВ «ЗАКОРДОННИЙ СТУДЕНТ», «ІНОЗЕМНИЙ СТУДЕНТ» ТА «МІЖНАРОДНИЙ СТУДЕНТ» У РІЗНИХ ОСВІТНІХ ТА КУЛЬТУРНИХ КОНТЕКСТАХ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 139–148. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2024.312979
Номер
Розділ
Статті