ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТЕРМІНІВ «ЗАКОРДОННИЙ СТУДЕНТ», «ІНОЗЕМНИЙ СТУДЕНТ» ТА «МІЖНАРОДНИЙ СТУДЕНТ» У РІЗНИХ ОСВІТНІХ ТА КУЛЬТУРНИХ КОНТЕКСТАХ

Автор(и)

  • Ольга Свиридюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-3954-397X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2024.312979

Ключові слова:

іноземні студенти; міжнародний студент; закордонний студент; Велика Британія; вища освіта; академічна мобільність.

Анотація

У статті проаналізовано особливості використання термінів «закордонний студент», «іноземний студент» і «міжнародний студент» у різних освітніх та культурних контекстах. З’ясовано, що британські вчені віддають перевагу використанню терміну «міжнародний студент», адже краще відображає реалії глобалізації, інтернаціоналізації та студентської мобільності, що відповідає сучасним потребам освітніх установ і міжнародної спільноти. Наголошено, що термін «іноземний студент» залишається домінуючим терміном в українській освіті завдяки його юридичній визначеності та усталеній практиці, проте «міжнародний студент» також поступово входить в ужиток, особливо в контексті євроінтеграції та освітніх обмінів.

Біографія автора

Ольга Свиридюк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-27

Як цитувати

Свиридюк, О. (2024). ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТЕРМІНІВ «ЗАКОРДОННИЙ СТУДЕНТ», «ІНОЗЕМНИЙ СТУДЕНТ» ТА «МІЖНАРОДНИЙ СТУДЕНТ» У РІЗНИХ ОСВІТНІХ ТА КУЛЬТУРНИХ КОНТЕКСТАХ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 139–148. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2024.312979

Номер

Розділ

Статті