МОДЕЛЬ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ДО ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ЦІЛІСНИХ УЯВЛЕНЬ ПРО СУЧАСНУ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВУ КАРТИНУ СВІТУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2024.316487Ключові слова:
освітній процес; підготовка вчителя; природнича освітня галузь; інтеграція; цілісність природничо-наукової картини світу; наукова картина світу здобувача освіти як система у розвитку; моделювання; педагогічна модель.Анотація
Стаття присвячена розробленню та обґрунтуванню моделі процесу підготовки майбутніх учителів природничих спеціальностей до формування в учнів цілісних уявлень про сучасну природничо-наукову картину світу. У статті проаналізовано сучасні підходи до педагогічного моделювання, що виступає важливим інструментом у проєктуванні освітнього процесу. Запропонована авторська модель трактується як цілісний педагогічний процес, а її ефектив-ність реалізації підтверджена методами експертних оцінок та формувального педагогічного експерименту і впроваджена в реальний освітній процес.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-10-30
Як цитувати
Мартинюк, М., & Підгорний, О. (2024). МОДЕЛЬ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ДО ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ЦІЛІСНИХ УЯВЛЕНЬ ПРО СУЧАСНУ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВУ КАРТИНУ СВІТУ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 91–103. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2024.316487
Номер
Розділ
Статті