РОЗВИТОК ТВЕРДИХ НАВИЧОК ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ОС МАГІСТР ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ДІЛОВОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Наталя Гут Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0002-0170-8006

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2024.316489

Ключові слова:

здобувачі вищої освіти ОС Магістр; Ділова іноземна мова; он-лайн інструменти; розвиток «твердих» навичок; фахова компетентність; тема курсу; рівень володіння іноземною мовою; іншомовна комунікативна компетентність.

Анотація

Вища освіта на другому (магістерському) рівні все більше орієнтується на формування цілого спектру знань та вмінь, від самодисципліни, вміння ставити цілі та досягати їх, креативності, аналітичного мислення, когнітивних навичок до твердих (спеціалізованих та професійних) навичок, необхідних для кар’єрного просування, професійного зростання ефективної адаптації та особистісного розвитку в сучасних умовах ринку праці. У статті висвітлюється взаємозв’язок між темами курсу Ділова іноземна мова та розвитком «твердих» навичок, таких як ведення презентацій та комунікація із аудиторією, аналітичні та дослідницькі навички, володіння цифровою грамотністю, вміння послуговуватися он-лайн ресурсами та платформами для оформлення документів різного рівня, написання листів, перекладу та редагування текстів, тощо. Наголошується, що іншомовна комунікативна компетентність також є важливою складовою професійних навичок, оскільки її сформованість дозволяє здобувачам освіти ефективніше взаємодіяти із колегами у глобалізованому світі. Автор підкреслює важливість адаптації освітніх підходів до вимог динамічного професійного середовища та зазначає необхідність інтеграції розвитку навичок, пов’язаних із обов’язками здобувачів освіти на робочому місці та їхніми спеціальностями, у викладання курсів загального блоку, зокрема Ділової іноземної мови. Вказано, що використання автентичних матеріалів, створення завдань із наближеними до реальних умов ситуаціями, імітування ділового середовища, впровадження в освітній процес форм роботи, орієнтованих на виконання практичних діяльностей, застосування цифрових інструментів, інтерактивних методів та різноманітних стратегій викладання сприятимуть ефективності навчання та дозволять здобувачам освіти краще адаптуватися до подолання професійних викликів.

Біографія автора

Наталя Гут, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-30

Як цитувати

Гут, Н. (2024). РОЗВИТОК ТВЕРДИХ НАВИЧОК ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ОС МАГІСТР ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ДІЛОВОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 104–110. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2024.316489

Номер

Розділ

Статті