СТАНОВЛЕННЯ МИСТЕЦЬКИХ ШКІЛ В УКРАЇНІ (КІНЕЦЬ ХХ – ПОЧАТОК ХХІ СТОЛІТТЯ)
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2024.316491Ключові слова:
мистецько-освітні осередки; мистецьке навчання; мистецькі школи; культурно-освітня діяльність; початкова мистецька освіта; професійні мистецькі школи; мистецька освіта України; соціокультурні процеси.Анотація
У статті розглядаються соціально-історичні та педагогічні передумови розвитку мистецьких шкіл в Україні, особливості їхнього розвитку наприкінці ХХ – початку ХХІ століття. Наголошено, що в результаті інтеграційних і регіоналізаційних процесів система мистецької освіти сформувалася як цілісний ряд управлінських, освітніх і культурних інституцій та регіональних осередків, пливаючи на рівень культурного розвитку українського суспільства, забезпечуючи функціональні та змістовні художньо-творчі зв’язки центру і регіонів. У статті акцентовано, що мистецькі школи комбінуючи різні мистецькі напрями, створюють багатогранність спектру додаткових можливостей для розвитку обдарованості кожного учня.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-10-30
Як цитувати
Філяк, Р. (2024). СТАНОВЛЕННЯ МИСТЕЦЬКИХ ШКІЛ В УКРАЇНІ (КІНЕЦЬ ХХ – ПОЧАТОК ХХІ СТОЛІТТЯ). Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 111–116. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2024.316491
Номер
Розділ
Статті