ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ЯК СКЛАДОВА ЇХ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Станіслав Ткачук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0001-5077-5865

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2024.316492

Ключові слова:

майбутні фахівці; професійна освіта; професійна підготовка; виробнича практика; інноваційні методи навчання; фахова компетентність; освітній процес; фахові дисципліни; професійне становлення.

Анотація

У статті досліджено роль виробничої практики як важливої складової професійної підготовки майбутніх фахівців професійної освіти. Виробнича практика розглядається як ключовий етап, що сприяє формуванню фахової компетентності здобувачів вищої освіти, розвитку їхніх практичних навичок і професійних якостей, необхідних для успішної роботи в закладах професійної освіти. Автором проаналізовано сучасні підходи до організації виробничої практики, визначено її основні функції та етапи. Обґрунтовано методи та стратегії, що підвищують ефективність практики, а також показано її вплив на професійне становлення здобувачів вищої освіти.

Біографія автора

Станіслав Ткачук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри професійної освіти та технологій за профілями.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-30

Як цитувати

Ткачук, С. (2024). ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ЯК СКЛАДОВА ЇХ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 117–123. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2024.316492

Номер

Розділ

Статті