ЕКСТЕНСИВНЕ ЧИТАННЯ: ЗАСТАРІЛИЙ МЕТОД ЧИ СУЧАСНА МОДЕЛЬ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ?

Автор(и)

  • Яна Бондарук

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2017.134426

Ключові слова:

екстенсивне читання, іншомовна освіта, вища школа, інформація, вміння, навички, метод, модель

Анотація

У час стрімких змін у сфері іншомовної освіти зростає необхідність перегляду та пошуку нових і оптимальних моделей навчання. У статті здійснено аналіз впливу екстенсивного читання на розвиток іншомовних мовленнєвих умінь сучасного студента. Акцентовано увагу на позитивній можливості використання методу екстенсивного читання як перспективного і сучасного способу вивчення англійської мови у вищих навчальних закладах; означено основні проблеми використання екстенсивного читання в іншомовній освіті та з’ясовано можливі шляхи вирішення труднощів використання методу у сучасній освіті.

Біографія автора

Яна Бондарук

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри англійської мови та методики її навчання
УДПУ імені Павла Тичини

Посилання

Александров В. М. Система вправ для інтенсивного навчання професійно-орієнтованої англійської мови у вищій школі / В. М. Александров // Вісник Запорізького національного університету. – Серія: Педагогічні науки № 2 (13), 2010.

Китайгородская Г. А. Новые подходы к обучению иностранным языкам // Г. А. Китайгородсская // Вестник МГУ. Лингвистика и межкультурная коммуникация.– Сер.19, № 1. – 1998. – С. 32‒39.

ЛітАкцент [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://litakcent.com

Матвеева Л. Мы стали меньше читать… Стоит ли о том жалеть? / Л. Матвеева // 2000 – 2005. – № 32. – С. 3.

Шартье Р. Читатель в постоянно меняющемся мире / Р. Шартье // Иностранная литература. – 2009. – № 7. – С. 184‒191.

Day R. R., & Bamford, J. Extensive reading in the second language classroom. – Cambridge: Cambridge University Press, 1998. – 238 p.

Day R. R., & Bamford, J. (2002). Top ten principles for teaching extensive reading / R. R. Day & J. Bamford // Reading in a Foreign Language. – № 14. – 2002. – P. 136‒141.

Elley W. B. & Mangubhai F. (1983). The impact of reading on second language learning / W. B. Elley & F. Mangubhai // Reading Research Quarterly. – № 19. – 1983. P. 53‒67.

Hedge T. Teaching and learning in the language classroom. – Oxford: Oxford University Press, 2000. – 447 р.

Kweon S., & Kim, H. Beyond raw frequency: Incidental vocabulary acquisition in extensive reading / S. Kweon & H. Kim // Reading in a Foreign Language. – № 20. – 2008. – P. 191‒215.

Krashen S. The input hypothesis and its rivals. / In N. C. Ellis (Ed.), Implicit and explicit learning of languages. – London: Academic Press, 1994. – P. 45‒77.

Leung C. Y. Extensive reading and language learning: A diary study of a beginning learner of Japanese / C. Y. Leung // Reading in a Foreign Language. – № 14. – 2002. – Р. 66‒81.

Lyutaya T. Reading logs: Integrating ER with writing tasks // English Teaching Forum. – № 49. – 2011. – P. 26‒34.

Macalister J. Implementing extensive reading in an EAP programme / J. Macalister // ELT Journal. – № 62. – 2008. Р. 248‒256.

Powell S. Extensive reading and its role in Japanese high schools // S. Powell // The Reading Matrix. – № 5. – 2005. – Р. 28‒42.

Pino-Silva J. Extensive reading through the internet: is it worth the while? / J. Pino-Silva // The Reading Matrix. – Vol. 6, No. 1. – April, 2006. – Р. 85‒96.

Ro E. A case study of extensive reading with an unmotivated L2 reader / E. Ro // Reading in a Foreign Language. – № 25. – 2013. – Р. 212‒233.

Susser B. & Robb T. EFL extensive reading instruction: Research and procedure / B. Susser & T. Robb // JALT Journal. № 12. – 1990. – Р. 161‒185.

Tanaka H., & Stapleton P. Increasing reading input in Japanese high school EFL classrooms: An empirical study exploring the efficacy of extensive reading / H. Tanaka & P. Stapleton // The Reading Matrix. – № 7. – 2007. – Р. 115‒131.

Williams R. «Top ten» principles for teaching reading / R. Williams // ELT Journal. – № 40. – 1986. – Р. 42‒45.

Yamashita J. In search of the nature of extensive reading in L2: Cognitive, affective, and pedagogical perspectives / J. Yamashita // Reading in a Foreign Language. – Volume 27. – № 1 – April, 2015. – Р. 168‒181.

##submission.downloads##

Як цитувати

Бондарук, Я. (2018). ЕКСТЕНСИВНЕ ЧИТАННЯ: ЗАСТАРІЛИЙ МЕТОД ЧИ СУЧАСНА МОДЕЛЬ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ?. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 92–99. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2017.134426

Номер

Розділ

Статті