ТВОРЧІСТЬ ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МОДЕЛЬЄРІВ-ПЕРУКАРІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2017.134427Ключові слова:
професійна освіта, компетентність, професійна компетентність, творчість, модельєр-перукарАнотація
У статті розглядається специфіка творчого процесу, що сприяє формуванню основ професійної компетентності майбутніх модельєрів-перукарів, і досягнення певного рівня професійної майстерності в закладах середньої професійної освіти. Реалізація індивідуального підходу в навчанні передбачає виконання індивідуальних творчих завдань з урахуванням особистісних особливостей, інтересів, схильностей і потреб кожного студента. Професійна діяльність модельєра-перукаря вимагає розвитку креативності, творчих здібностей.Посилання
Хуторской А. В. Дидактическая эвристика. Теория и технология креативного обучения / А. В. Хуторской. – М. : Издательство МГУ, 2003. – 416 с.
Стратегия модернизации содержания общего образования: Материалы для разработки документов по обновлению общего образования. – М. : б.и., 2001.
Маркова А. К. Психология профессионализма. / Маркова А. К. – М. : б.и., 1999. – 308 с.
Педагогика профессионального образования: учеб. пособие для студентов высш. учеб. заведений / Е. П. Белозерцев, А. Д. Гонеев, А. Г. Пашков и др.; под ред. В. А. Сластенина, 3-е изд., стер. – М. : Академия, 2007.
Перукарське мистецтво: Підручник: У 3кн./ За заг. ред.. В. Ф. Орлова. – К. : Грамота, 2005. – Кн. 2: Основи перукарської справи / Н. А. Горбатюк та ін.. – 2005. – 576 с.: іл..-Бібліогр.: с. 570.
Франкл В. Человек в поисках смысла / Франкл В., пер. с англ. – М. : Прогресс, 1990. – 180 с.
Сисоєва С. О. Підготовка вчителя до формування творчої особистості учня / С. О. Сисоєва. – К. : Поліграфкнига, 1996. – 406 с.
Выготский Л. С. Воображение и творчествов детском возрасте: Психологический почерк / Л. С. Выготский. – М. : Просвещение, 1991. – 93 с.