ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ З КНР У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Бянь Лулу

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2018.134818

Ключові слова:

принципи, культура мовлення, білінгвальні студенти, професійна підготовка

Анотація

У статті висвітлюються основні принципи, які покладені в основу процесу формування культури мовлення китайських студентів у процесі професійної підготовки, серед яких: науковості, що передбачає розкриття причинно-наслідкових зв’язків явищ, процесів, подій, включення в засоби навчання науково-перевірених знань, які відповідають рівню розвитку сучасного мовознавства; свідомості – свідоме засвоєння студентами основних комунікативних умінь і навичок та застосування їх у мовній практиці; доступності, що виражається в підборі доступного для студентів дидактичного матеріалу; системності і послідовності, що дозволяє побудувати систему навчання в певному порядку: від простого до складного, від вивченого до нового; зв’язку теорії з практикою, що ґрунтується на практичній спрямованості навчання російській мові білінгвальних студентів; врахування рідної мови студентів, який базується на врахуванні відмінностей між процесами оволодіння рідною та нерідною мовами; комунікативності, що передбачає орієнтацію на вироблення у студентів здібностей вільно використовувати отримані знання, вміння і навички в природному спілкуванні іноземною мовою.

Біографія автора

Бянь Лулу

аспірантка Сумського державного педагогічного  університету імені А. С. Макаренка

Посилання

Апресян Ю. Д. Образ человека по данным языка / Ю. Д. Апресян // Избранные труды. Т. 2 / Ю. Д. Апресян. – М., 1995. – С. 506.

Выготский Л. С. Мышление и речь : избранные психологические исследования / Л. С. Выготский. – М., 1965. – 519 с.

Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / Семен Устимович Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – С. 187.

Ипполитова H. A. Текст в системе изучения русского языка / H. A. Ипполитова. – М., 1992. – 126 с.

Никитина Е. Л. Педагогические принципы взаимодействия семьи и школы / Е. Л. Никитина // Личность, семья и общество: вопросы педагогики и психологии : сб. ст. по матер. XXXVI междунар. науч.-практ. конф. № 1(36). – Новосибирск : СибАК, 2014.

Пассов Е. И. Основы коммуникативной методики обучения иноязычному общению / Е. И. Пассов. – М., 1989. – 276 с.

Успенский М. Б. Курс современного русского языка в педагогическом вузе : учебное пособие / М. Б. Успенский. – М. : Издательство Московского психолого-социального института; Воронеж : Издательство НПО «МОДЭК», 2004. – 192 с.

Что значит знать язык и владеть им / Н. М. Шанский, И. Л. Резниченко, Т. С. Кудрявцева и др. ; под ред. Н. М. Шанского. – Л. : Просвещение, 1989. – 192 с.

Шакирова Л. З. Методика преподавания русского языка в национальной школе : учебное пособие для учащихся национальных групп педагогических училищ / Л. З. Шакирова. – Л., Просвещение, 1990. – С. 33.

##submission.downloads##

Як цитувати

Лулу, Б. (2018). ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ З КНР У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 46–53. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2018.134818

Номер

Розділ

Статті