РОЗВИТОК ДОСЛІДНИЦЬКИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2018.134835Ключові слова:
розвиток дослідницьких здібностей, дослідницькі вміння, навички, пошукова активністьАнотація
Стаття присвячена проблемі розвитку дослідницьких здібностей дітей дошкільного віку. Мета статті полягає у розкритті методики розвитку дослідницьких здібностей старших дошкільників у розвивальному середовищі дошкільного закладу освіти. Встановлено, що важливою педагогічною умовою розвитку дослідницьких здібностей дітей дошкільного віку є створення розвивального середовища в групі дошкільного закладу освіти. В основі методики навчання лежить застосування дослідницького методу. Головна роль відводиться прийомам розвитку дослідницьких умінь і навичок, необхідних для здійснення дослідницької діяльності. Розвиток дослідницьких здібностей успішно здійснюється в рамках спеціально організованого освітнього процесу дошкільного закладу освіти.
Посилання
Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології : навч. посіб. / І. М. Дичківська. – К. : Академвидав, 2004. – 352 с.
Закон України «Про дошкільну освіту» // Законодавчі акти України з питань освіти. Станом на 01.04.04 р. – К., 2004. – С. 53–77.
Монтессори М. Разум ребенка / Мария Мотессори // Помоги мне это сделать самому / М. Монтессори ; сост., вступ. статья М. В. Богуславский, Г. Б. Корнетов. – М. : ИД «Карапуз», 2000. – С. 85–188.
Поддъяков Н. Н. Исследовательское поведение: стратегии познания, помощь, противодействие, конфликт / Н. Н. Поддъяков. – М. : Б.и., 2000. – 266 с.
Савенков А. И. Путь к одаренности: исследовательское поведение дошкольников / А. И. Савенков. – СПб. : Питер, 2004. – 272 с.
Guilford J. The nature of human intelligence / J. Guilford. – New York : Mc. Grew Hill, 1967. – 207 p.
Thorndike E. Animal intelligence I E. Thorndike II New York, 1911.