ДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ЕФЕКТИВНОГО ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ У НАВЧАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Автор(и)

  • Наталія Коломієць

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2018.134899

Ключові слова:

дидактична модель, дидактичні засади, інтерактив, інтерактивні методи, молодші школярі, комунікативна компетентність, мовна освіта

Анотація

У статті розглянуто модель реалізації дидактичних засад застосування інтерактивних методів у процесі мовної освіти молодших школярів. Розкрито сутність поняття «дидактичні засади». Охарактеризовано дидактичні засади ефективного застосування інтерактивних методів у навчанні молодших школярів: цілі навчання, дидактичні принципи, дидактичні умови, зміст навчання, інтерактивні методи навчання, навчальна діяльність на уроці, удосконалена комунікативна компетенція, 2 цілі навчання. Послідовно висвітлено змістове наповнення системно-методичної моделі реалізації дидактичних засад застосування інтерактивних методів навчання молодших школярів.

Біографія автора

Наталія Коломієць

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри виховних технологій та педагогічної творчості Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Андрієвська В. В. Діалогічна взаємодія у навчально виховному процесі загальноосвітньої школи : [кн. для вчит.] / В. В. Андрієвська, Г. О. Балл, А. Г. Волинець ; за ред. Г. О. Балла, О. В. Киричука, Р. М. Шамелашвілі. – К. : ІЗМН, 1997. – 136 с.

Беспалько В. П. Слагаемые педагогической технологи / В. П. Беспалько. – М., 1989. – 192 с.

Бондар В. І. Дидактика : [підруч. для студ. вищ. пед. навч. закл.] / Володимир Іванович Бондар. – К. : Либідь, 2005. – 264 с.

Великий тлумачний словник сучасної української мови (з дод. в допов.) [уклад. і голов. ред. В. Т. Бусел]. – К. ; Ірпінь : ВТФ «Перун», 2005. – 1725 с.

Гончаренко С. Український педагогічний словник / С. Гончаренко ; гол. ред. С. Головко. – Київ : Либідь, 1997. – 370 с.

Дидактика средней школы : [учеб. пособие для студентов пед. ин-тов] ; под ред. М. А. Данилова, М. Н. Скаткина. – М. : Просвещение, 1975. – 303 с.

Зверева М. В. О понятии «дидактические условия» / М. В. Зверева // Новые исследования в педагогических науках. – 1987. – № 1(49). – С. 29–32.

Козловська І. М. Теоретико-методологічні аспекти інтеграції знань учнів професійно-технічної школи: дидактичні основи : монографія / І. М. Козловська ; за ред. С. У. Гончаренка. – Львів : Світ, 1999. – 302 с.

Леднев В. С. Содержание образования / Вадим Семенович Леднев. –М. : Высш. шк., 1989. – 360 с.

Матвієнко О. В. Створення моделі спеціаліста на засадах теорії освітньої інноватики / О. В. Матвієнко // Педагогіка і психологія. – 2004. – № 3(44). – С. 45–53.

Михеев В. И. Моделирование и методы теории измерений в педагогике / В. И. Михеев. – М. : Высшая школа, 1987. – 200 с.

Педагогика : учеб. пособ. для студентов пед. ин-тов / Ю. К. Бабанский, В. А. Сластенин, Н. А. Сорокин и др. ; под ред. Ю. К. Бабанського. – [2-е изд., доп. и перераб]. – М. : Просвещение, 1988. – 479 с.

Редько В. Г. Лінгводидактичні засади навчання іноземної мови учнів початкової школи : посібник / В. Г. Редько. – К. : Генеза, 2007. – 136 с.

Роман С. В. Методика навчання англійської мови в початковій школі : навч. посіб. / С. В. Роман. – К. : Ленвіт, 2005. – 208 с.

Савченко О. Я. Дидактика початкової школи : підруч для студентів пед. факультетів / Олександра Яківлівна Савченко. – К. : Генеза, 2002. – 368 с.

Федорова О. Ф. Некоторые вопросы активизации учащихся в процессе теоретического и производственного обучения / О. Ф. Федорова. – М. : Высшая школа, 1970. – 302 с.

Хуторской А. Современная дидактика : учеб. для вузов. / А. Хуторской. – СПб., 2001. – 310 с.

Шпак М. М. Дидактичні умови забезпечення емоційності навчання молодших школярів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.09. «Теорія навчання» / М. М. Шпак. – К., 2001. – 20 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Коломієць, Н. (2018). ДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ЕФЕКТИВНОГО ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ У НАВЧАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 118–129. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2018.134899

Номер

Розділ

Статті