ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ В РУСЛІ КОНЦЕПЦІЇ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Ольга Комар
  • Олег Комар

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2018.134900

Ключові слова:

глобалізація, концепція, педагогічна освіта, інноваційне навчання, інтерактивна технологія, фахова методика

Анотація

Статтю присвячено вивченню процесу становлення вищої освіти України, яка в сучасних умовах усе гостріше відчуває конкуренцію з боку країн-сусідів, зумовлену процесами глобалізації. Глобалізаційна культура системи вищої освіти в Україні передусім пов’язана з процесом інноваційної освіченості суспільства. У статті мова йде про використання інтерактивних технологій при підготовці вчителів для сучасної української школи. Реформування вищої школи передбачає застосування інноваційних технологій навчання студентів, а введення в навчальних закладах України інтерактивних методик у викладання фахових дисциплін дає можливість докорінно змінити ставлення до об’єкту навчання, перетворивши його на суб’єкт.

Біографії авторів

Ольга Комар

доктор педагогічних наук, професор Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Олег Комар

кандидат філологічних наук, доцент Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Андрущенко В. Світанок Європи: Проблема формування нового учителя для об’єднаної Європи ХХІ століття / Віктор Андрющенко. – К. : Знання України, 2012. – 1099 с.

Голант Я. Е. Методы обучения в советской школе / Я. Е. Голант. – М., 1957. – 359 с.

Кларін М. В. Инновации в мировой педагогике / М. В. Кларин. – М., 1995. – 203 с.

Полякова Г. П. Інтерактивні методики та специфіка їх застосування у вищій школі / Г. П. Полякова, О. Л. Глотов. – Тернопіль, 2002. – 20 с.

Начальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов (5–9 класи) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://osvita.ua/school/program/program-5-9/56140/

Пометун О. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід : метод. посіб. / О. Пометун, Л. Пироженко. – К. : А.Н.П.; 2002, – 136 с.

Scrivener J. Learning Teaching. A Guidebook for English Language Teachers. – Oxford : Macmillan Publishers Ltd., 2005. – 431 p.

##submission.downloads##

Як цитувати

Комар, О., & Комар, О. (2018). ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ В РУСЛІ КОНЦЕПЦІЇ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 130–139. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2018.134900

Номер

Розділ

Статті