ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ В РУСЛІ КОНЦЕПЦІЇ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2018.134900Ключові слова:
глобалізація, концепція, педагогічна освіта, інноваційне навчання, інтерактивна технологія, фахова методикаАнотація
Статтю присвячено вивченню процесу становлення вищої освіти України, яка в сучасних умовах усе гостріше відчуває конкуренцію з боку країн-сусідів, зумовлену процесами глобалізації. Глобалізаційна культура системи вищої освіти в Україні передусім пов’язана з процесом інноваційної освіченості суспільства. У статті мова йде про використання інтерактивних технологій при підготовці вчителів для сучасної української школи. Реформування вищої школи передбачає застосування інноваційних технологій навчання студентів, а введення в навчальних закладах України інтерактивних методик у викладання фахових дисциплін дає можливість докорінно змінити ставлення до об’єкту навчання, перетворивши його на суб’єкт.
Посилання
Андрущенко В. Світанок Європи: Проблема формування нового учителя для об’єднаної Європи ХХІ століття / Віктор Андрющенко. – К. : Знання України, 2012. – 1099 с.
Голант Я. Е. Методы обучения в советской школе / Я. Е. Голант. – М., 1957. – 359 с.
Кларін М. В. Инновации в мировой педагогике / М. В. Кларин. – М., 1995. – 203 с.
Полякова Г. П. Інтерактивні методики та специфіка їх застосування у вищій школі / Г. П. Полякова, О. Л. Глотов. – Тернопіль, 2002. – 20 с.
Начальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов (5–9 класи) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://osvita.ua/school/program/program-5-9/56140/
Пометун О. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід : метод. посіб. / О. Пометун, Л. Пироженко. – К. : А.Н.П.; 2002, – 136 с.
Scrivener J. Learning Teaching. A Guidebook for English Language Teachers. – Oxford : Macmillan Publishers Ltd., 2005. – 431 p.