НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНИЙ ТАБІР ДЛЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ «ДІЯ» – ІННОВАЦІЙНА ФОРМА ВИХОВАННЯ В УМОВАХ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Оксана Кравченко

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2018.134903

Ключові слова:

національно-патріотичне виховання, студентська молодь, заклад вищої освіти, форми, методи

Анотація

У статті обґрунтовано концептуальні підходи подальшого вдосконалення системи національно-патріотичного виховання в умовах закладу вищої освіти, проаналізовано інноваційну форму оновлення змісту виховних технологій, пошуку інноваційного практичного інструментарію з їх реалізації – Національно-патріотичний табір для студентської молоді «Дія». На основі аналізу семи тематичних змін Табору, систематизовано і схематично зображено мету, напрями, форми і методи національно-патріотичного виховання Табору «Дія».

Біографія автора

Оксана Кравченко

доктор педагогічних наук, доцент, декан факультету соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Державна цільова соціальна програма «Молодь України на 2016‒2020 рр.» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : zakon.rada.

gov.ua/go/148-2016-п

Концепція національно-патріотичного виховання дітей і молоді (Наказ МОН від 16.06.2015 № 641) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon.pedrada.com.ua/regulations/1521/8456/10575/468972/

Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні / Нац. Акад. пед. наук України ; [редкол.: В. Г. Кремінь (голова), В. І. Луговий (заст. голови), А. М. Гуржій (заст. голови), О. Я. Савченко (заст. голови)] ; за заг. ред. В. Г. Кременя. – Київ : Педагогічна наука, 2016. – 448 с.

Стратегія національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016–2020 роки [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon3.

rada.gov.ua/laws/show/580/2015

##submission.downloads##

Як цитувати

Кравченко, О. (2018). НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНИЙ ТАБІР ДЛЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ «ДІЯ» – ІННОВАЦІЙНА ФОРМА ВИХОВАННЯ В УМОВАХ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 140–150. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2018.134903

Номер

Розділ

Статті