НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У КОНФЕСІЙНИХ ХРИСТИЯНСЬКИХ ШКОЛАХ В ЕПОХУ НАЦІОНАЛ- СОЦІАЛІСТИЧНОЇ ДИКТАТУРИ У НІМЕЧЧИНІ

Автор(и)

  • Андрій Завальнюк

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.137535

Ключові слова:

націонал-соціалізм, педагогічні ідеї, принципи навчання і виховання, мета виховання, завдання виховання, конфесійні християнські школи, навчально-виховний процес.

Анотація

У статті висвітлено педагогічні ідеї та принципи націонал- соціалістичної педагогіки, а також мету, завдання виховання та шляхи реалізації цих завдань. Науковий доробок представляє особливості організації процесу навчання і виховання учнів у конфесійних школах періоду панування націонал-соціалістичної диктатури у Німеччині (1933– 1945 рр.), зокрема організацію навчально-виховного процесу у різних типах конфесійних шкіл, трансформацію завдань та принципів організації навчально-виховного процесу в школах, засоби протистояння політиці націонал-соціалізму та шляхи пошуку компромісів із владою.

Посилання

Bцlckow W. Das Schicksal evangelischer Schulen im Dritten Reich. Ein

Beitrag zur Geschichte des evangelischen Schulwesens in Deutschland /

W. Bцlckow // Korrespondenzblatt. – 30. Jg. – 1989. – Heft 5. – S. 110–125.

ErlaЯ des preuЯischen Kultusministeriums vom 19. Mдrz 1933.

Zentralblatt 1933. – 311 S.

ErlaЯ des RMfWEuV vom 22.09.1937 // Reichsministerialamtsblatt

deutsche Wissenschaft, Erziehung und Volksbildung, 1937. – S. 425-432 .

Gehl W. Die Jahre I–IV des nationalsozialistischen Staates. Grundlagen

und Gestaltung. Urkunden des Aufbaues – Reden und Vortrдge / W. Gehl.

– Breslau, 1938. – 412 S.

Guldenfels G. Sturmjahre. Die Heimschule Lender im Dritten Reich /

G. Grundenfels. – Sasbach: Verlag der Heimschule Lender, 1969. – 292 S.

Haacke U. Politische Propдdeutik im Deutschunterricht / U. Haacke //

Zeitschrift fьr deutsche Bildung . – № 9. – 1933. – S. 91–101.

Hitler A. Mein Kampf. Jubilдumsausgabe anlдsslich der Vollendung des

Lebensjahres des Fьhrers / A. Hitler. – 4. Auflage. – Mьnchen : Franz

Eher Nachf. / Zentralverlag der NSDAP, 1939. – 711 S.

Kahl-Furthmann G. Hans Schemm spricht. Seine Reden und sein Werk / G. Kahl-Furthmann – 5. Auflage. – Bayreuth, 1936. – 376 S.

Krieck E. Nationalpolitische Erziehung / E. Krieck. – 7. Auflage. – Leipzig: Armanen-Verlag, 1933. – 186 S.

Kurtz D. Zur Geschichte der Schulaufsicht im deutschsprachigen Raum / D. Kurtz. – Universitдt Tьbingen: Dissertation. – 1982. – 303 S.

Michael B. / Schepp H.-H. (Hrsg.): Die Schule in Staat und Gesellschaft. Dokumente zur deutschen Schulgeschichte im 19. und 20. Jahrhundert. – Gцttingen/Zьrich, 1993. – 213 S.

Norddeutscher Statistikarchiv Wolfenbьttel Fb 12 A 9, Neu, 13. 20631.

Poethen W. Deutschunterricht und Nationalsozialismus / W. Poethen //

Zeitschrift fьr deutsche Bildung. – № 9. – 1933. – S. 349–352.

Reble A. (hrsg.) Zur Geschichte der hцheren Schule, Band II (19. und 20. Jahrhundert), 1975. Verlag Julius Klinkhardt. Bad Heilbrunn / OBB. –

S.

Recker K.-A. Meinem Volk und meinem Herrgott dienen. Das Gymnasium Carolinum zwischen partieller Kontinuitдt und Resistenz in der NS-Zeit. Ein Beitrag zur Bildungsgeschichte der Stadt und des Bistums Osnabrьck zwischen 1848 und 1945. – Osnabrьck, 1989. – 339 S.

Saller K. Die Rassenlehre des Nationalsozialismus in Wissenschaft und

Propaganda / K. Saller. – Darmstadt: Progress-Verlag, 1961. – 179 S.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-31

Як цитувати

Завальнюк, А. (2017). НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У КОНФЕСІЙНИХ ХРИСТИЯНСЬКИХ ШКОЛАХ В ЕПОХУ НАЦІОНАЛ- СОЦІАЛІСТИЧНОЇ ДИКТАТУРИ У НІМЕЧЧИНІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.137535

Номер

Розділ

Статті