ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.137545Ключові слова:
вища освіта відповідного навчання, Європейський союз, євроінтеграція.Анотація
Метою статті є вивчення питання формування політики ЄС в області професійної освіти і визначення шляхів її модернізації в Україні відповідно до європейських стандартів. У статті розглядаються питання формування політики ЄС в галузі регулювання професійно-технічної освіти. Виявлені основні фактори, що визначають стандарти освіти ЄС. Визначено проблеми професійної освіти в Україні, сфери співробітництва між Україною та ЄС у напрямку реформування національної системи професійної підготовки.Посилання
European Training Foundation [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.etf.europa.eu/web.nsf/pages/
Lisbon European Council Presidency Conclusions [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.europarl.europa.eu/
Грищук Ю. В. Поняття «професійна освіта та навчання» у
вітчизняному науковому просторі / Ю. В. Грищук // Освітологічний
дискурс. – 2014. – № 4. – С. 112–120.
Інформація щодо стану моніторингу виконання у ІІ кварталі 2015 року Угоди про асоціацію між Україною та ЄС [Електронний ресурс]. –
Режим доступу:http://www.google.co.uk/url?url=http://www.mon.gov.ua
Нижник В. М. Соціальна політика у формуванні антикризових
напрямів підвищення людського потенціалу України / В. М. Нижник //
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.
– 2010. – № 6. Т. 2. – С. 7–11.
Проект Європейського Союзу «НЕО – Національний Еразмус+ офіс в
Україні» [Електронний ресурс]. – Режим доступу :
http://www.erasmusplus.org.ua/pro-nas.html
Сергеєва Л. М. Інституції професійно-технічної освіти країн
Європейського Союзу / Л. М. Сергеєва. – К. : Арт Економі, 2012. – 120 с.
Туринский процесс 2012: межстрановой отчет. Прогресс в развитии
навыков: от общих вызовов к особым решениям для каждой страны //
ЕФО. – 2013. – 52 с.