ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.137546Ключові слова:
майбутній перекладач, самостійна робота, інформаційно-комунікаційні технології, письмовий переклад, освітня автономія, навчальні матеріали.Анотація
Стаття присвячена проблемам підготовки майбутніх перекладачів у ВНЗ. Проаналізовано вимоги робочої програми щодо очікуваних результатів навчання та організації самостійної роботи студентів з дисципліни «Практика письмового перекладу». Запропоновано та визначено переваги використання освітньої платформи Moodle як засобу структурування та подачі навчальних матеріалів. Надано перелік завдань та окреслено етапи роботи з навчальними матеріалами для самостійного опрацювання в процесі опанування письмовим перекладом.Посилання
Беспалько В. П. Образование и обучение с участием компъютеров
(педагогика третьего тысячелетия) : [учеб.-метод. пособ.] /
В. П. Беспалько – Воронеж, 2002. – 351 с.
Жуков А. Е. Дидактические средства повышения эффективности
самостоятельной работы студентов в условиях модернизации
образования: дис. … канд. пед. наук 13.00.08 / А. Е. Жуков. – Брянск,
– 246 с.
Задорожна І. П. Організація самостійної роботи майбутніх учителів
англійської мови з практичної мовної підготовки : монографія /
І. П. Задорожна. – Тернопіль : Вид-во ТНПУ, 2011. – 414 с.
Майєр Н. В. Інформаційно-комунікаційне навчальне середовище для формування методичної компетентності у майбутніх викладачів
французької мови / Н. В. Майєр // Гуманітарний вісник ДВНЗ
«Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені
Григорія Сковороди» – Додаток 1 до Вип. 31, Том VII (49) :
Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до
європейського освітнього простору». – К. : Гнозис, 2013. – С. 356–365.
Методика викладання перекладу як спеціальності : підручник для
студ. вищих заклад. освіти за спеціальністю «Переклад» /
Л. М. Черноватий. – Вінниця : Нова книга, 2013. – 376 с.
Рецкер Я. И. Основные этапы подготовки переводчика (из опыта
преподавания перевода с английского языка на русский) / Я. И. Рецкер // Тетради переводчика. – Выпуск 4. – М. : Изд-во «Международные отношения», 1967. – С. 63–76.
Робоча програма навчальної дисципліни «Практика письмового
перекладу» для здобувачів за спеціальністю 035 – «Філологія»,
спеціалізації 7.030507 – «Переклад» (бакалаврського рівня) /
В. В. Калініченко. – Д. : Дніпропетровський університет імені
Альфреда Нобеля, 2016. – 17 с.
Сучасні педагогічні технології та методика їх застосування у вищій
школі : [навч.-метод. посібник для студентів та магістрантів вищої
школи]. – Львів : Видавничий центр ім. І. Франка, 2003. – 55 с.