ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ВИЩОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.137645Ключові слова:
дидактичні умови, самостійна робота, самоосвіта, вчитель трудового навчання, професійна підготовка.Анотація
У статті розкриваються основні аспекти, сутність та основні дидактичні умови організації самостійної роботи майбутніх учителів трудового навчання в умовах реформування вищої школи. Самостійна робота студентів, що розглядається в контексті їхньої самоосвіти, є найвищою формою навчальної діяльності, має включати формування стимулів і мотивів самовдосконалення внутрішньої налаштованості на досягнення мети, планування послідовності дій, систему контролю й оцінювання її результатів. Проаналізовано існуючі підходи до організації самостійної роботи студентів із використанням індивідуальних завдань.Посилання
Бабкіна О. В. Проблеми підвищення якості вищої освіти у контексті
Болонських реформ // Освіта і управління. – 2006. – № 1.Т9. – с. 91–95
Васильєва Н. О. Методичні аспекти організації самостій- ної роботи
студентів вищих навчальних закладів / Н. О. Васильєва // Вісник
СевНТУ. – 2011. – Сер. 124: Прикладні питання педагогіки. – С. 62–67
Вища освіта України і Болонський процес: навч. посібник /
[М. Ф. Степко, Я. Я. Болюбаш, В. Д. Шинкарук і ін.; за ред.
В. Г. Кременя]. – Тернопіль: Навч. книга – Богдан, 2004. – 384 с.
Володько В. М. Самостійна пізнавальна діяльність студентів:
Методичні рекомендації / Укл. В. М. Володько, І. С. Дмитрик,
Т. В. Іванова та ін. – К. : ІСДО 1993. – 52 с.
Данилов М. А. Воспитание у школьников самостоятельности и
творческой активности в процессе обучения / М. А. Данилов // Сов.
педагогика. – 1961. – № 8.– С. 32–42.
Козаков В. А. Самостоятельная работа и ее информацион- но-
методическое обеспечение: учеб. пособие / В. А. Козаков. – К.: Выща
шк., 1990. – 248 с.
Микельсон Р. М. О самостоятельной работе учащихся в процессе
обучения / Р. М. Микельсон. – М. : Учпедгиз, 1940. – 96 с.