СПЕЦИФІКА ВІДОБРАЖЕННЯ ФЕНОМЕНА «ВИКОНАВСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ГІТАРИСТА» В ІСТОРІЇ МУЗИЧНО- ПЕДАГОГІЧНОЇ ТА МУЗИКОЗНАВЧОЇ ДУМКИ

Автор(и)

  • Владислав Гусак
  • Володимир Танадай

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2017.137653

Ключові слова:

виконавська майстерність гітариста, інструментальне виконавство, гітарне мистецтво, музичне мистецтво, музична освіта

Анотація

У статті висвітлюється специфіка відображення феномена «виконавської майстерності гітариста» в історії музично-педагогічної та музикознавчої думки. Розглядаються праці, в яких відображено розвиток гітарної виконавської майстерності, а також інших музичних інструментів. Виявлено, що вітчизняні науковці-гітаристи недостатньо дослідили дану проблематику. Проте, значних успіхів у дослідженні музичної виконавської майстерності досягли науковці та викладачі інших музичних інструментів. Висвітлюються основні складові феномена «виконавська майстерність» та шляхи її вдосконалення.

Посилання

Ауер Л. С. Моя школа гри на скрипці / Л. С. Ауер. – Москва: Музика, 1965. – 272 с.

Бірмак А. В. Про художню техніку піаніста / А. В. Бирмак. – Москва:

Музика, 1973. – 140 с.

Давидов М. А. Історія виконавства на народних інструментах (Українська академічна школа): підруч. [для студ. вищ. та серед. муз. навч. закл.] / М. А. Давидов. – Київ: НМАУ ім. П. І. Чайковського, 2005. – 420 с.

Коган Г. М. У воріт майстерності / Г. М. Коган. – Москва: Рад.

композитор, 1977. – 176 с.

Михайленко М. П., Фан Дін Тан. Довідник гітариста. – Київ : Fan’s

company, 1998. – 246 с.

Михайленко М. П.. Методика викладання гри на шестиструнній гітарі / М. П. Михайленко. – Київ, 2003. ‒ 248 с.

Tennant Scott. Pumping Nylon. New Jersey, 2005. ‒ 95 c.

Witoszunskyi Leo Uber die Kunst des Gitarrespiels, Wien–Munchen,

– 280 c.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гусак, В., & Танадай, В. (2018). СПЕЦИФІКА ВІДОБРАЖЕННЯ ФЕНОМЕНА «ВИКОНАВСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ГІТАРИСТА» В ІСТОРІЇ МУЗИЧНО- ПЕДАГОГІЧНОЇ ТА МУЗИКОЗНАВЧОЇ ДУМКИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2017.137653

Номер

Розділ

Статті