СПЕЦИФІКА ВІДОБРАЖЕННЯ ФЕНОМЕНА «ВИКОНАВСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ГІТАРИСТА» В ІСТОРІЇ МУЗИЧНО- ПЕДАГОГІЧНОЇ ТА МУЗИКОЗНАВЧОЇ ДУМКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2017.137653Ключові слова:
виконавська майстерність гітариста, інструментальне виконавство, гітарне мистецтво, музичне мистецтво, музична освітаАнотація
У статті висвітлюється специфіка відображення феномена «виконавської майстерності гітариста» в історії музично-педагогічної та музикознавчої думки. Розглядаються праці, в яких відображено розвиток гітарної виконавської майстерності, а також інших музичних інструментів. Виявлено, що вітчизняні науковці-гітаристи недостатньо дослідили дану проблематику. Проте, значних успіхів у дослідженні музичної виконавської майстерності досягли науковці та викладачі інших музичних інструментів. Висвітлюються основні складові феномена «виконавська майстерність» та шляхи її вдосконалення.Посилання
Ауер Л. С. Моя школа гри на скрипці / Л. С. Ауер. – Москва: Музика, 1965. – 272 с.
Бірмак А. В. Про художню техніку піаніста / А. В. Бирмак. – Москва:
Музика, 1973. – 140 с.
Давидов М. А. Історія виконавства на народних інструментах (Українська академічна школа): підруч. [для студ. вищ. та серед. муз. навч. закл.] / М. А. Давидов. – Київ: НМАУ ім. П. І. Чайковського, 2005. – 420 с.
Коган Г. М. У воріт майстерності / Г. М. Коган. – Москва: Рад.
композитор, 1977. – 176 с.
Михайленко М. П., Фан Дін Тан. Довідник гітариста. – Київ : Fan’s
company, 1998. – 246 с.
Михайленко М. П.. Методика викладання гри на шестиструнній гітарі / М. П. Михайленко. – Київ, 2003. ‒ 248 с.
Tennant Scott. Pumping Nylon. New Jersey, 2005. ‒ 95 c.
Witoszunskyi Leo Uber die Kunst des Gitarrespiels, Wien–Munchen,
– 280 c.