ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ В ПІДЛІТКІВ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ

Автор(и)

  • Віталій Коблик

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2017.137657

Ключові слова:

особистісне зростання, ціннісне ставлення до праці, підлітковий вік.

Анотація

У статті розкриваються особливості виховання ціннісного ставлення до праці. Стверджується, що незважаючи на всі суперечливі тенденції особистісного становлення, головне для цього періоду – це набуття підлітком якісно нового рівня особистісного зростання, коли завдяки засвоєнню нової соціальної позиції реально структурується його свідоме ставлення до себе, інших людей, країни, праці тощо. Доводиться, що в сучасних соціальних умовах поведінка підлітків зазнала різких змін, але у цих змінах існують як негативні (невизнання суспільних обов’язків, самовпевненість, агресивність, відсутність ідеалів, втрата романтизму, зниження значущості загальнолюдських чеснот), так і позитивні здобутки (соціальна невимушеність, впевненість у собі, розкутість і можливість бути самим собою, прагнення до успіху, неординарності, творчості).

Посилання

Абульханова-Славская К. А. Стратегия жизни. / К. А. Абульханова-

Славская – М.: Мысль, 1991. – 299 с.

Булах І. С. Психологічні основи особистісного зростання підлітків:автореф. дис. на здобуття наук. ступеня докт. психол. наук : спец. 19.00.07 «Педагогічна і вікова психологія» / І. С. Булах; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – К., 2004. – 42 с.

Клонингер С. Теории личности: Познание человека. 3 е изд. – СПб.:

Питер, 2003. – 720 с.

Костюк Г. С. Навчально виховний процес і психічний розвиток

особистості / Під ред. Л. М. Проколієнко. – К.: Рад. школа, 1989. – 609 с.

Клюева Н. В., Касаткина Ю. В. Учим детей общению. Характер,

коммуникабелъность. Популярное пособие для родителей и педагогов. / Н. В. Клюева, Ю. В. Касаткина. – Ярославль: Академия развития,

– 208 с.

Личность в ХХ столетии: Анализ буржуазных теорий / Отв. ред.

М. Б. Митин. – М.: Мысль, 1979. – 260 с.

Отравенко О. В. Формування духовного здоров’я учнів основної школи в процесі фізичного виховання: автореф.дис. на здобуття наук.ступеня канд. Пед. Наук: спец 13.00.07 «Теорія і методика виховання»/ О. В. Отравенко. – Луганськ, 2009. – 21 с.

Первин Л., Джон О. Психология личности: Теории и исследования. /

Л. Первин, О. Джон. – М.: Аспект Пресс, 2000. – 607 с.

Психология личности в трудах зарубежных психологов / Сост. и общая редакция А. А. Реана. – СПб.: Питер, 2000. – 320 с.

Проблеми становлення особистості: Проблеми і перспективи:

Матеріали ІІ міжнародної науково практичної конференції. –

Хмельницький: ТУП, 2003. – 438 с.

Психология личности в трудах отечественных психологов. – СПб.:

Питер, 2000. – 480 с.

Рибалка В. В. Методологічні питання наукової психології (Досвід

особистісно центрованої систематизації кате горіально поняттєвого

апарату): Навчально методичний посібник. / В. В Рибалка. – К.: Ніка

Центр, 2003. – 204 с.

Титаренко Т. М. Життєвий світ особистості: у межах і за межами

буденності. / Т. М. Титаренко. – К.: Либідь, 2003. – 376 с.

Романець В. А. Психологія творчості : навч. посібник / В. А. Романець. – 3-є вид. – К. : Либідь, 2004. – 288 с.

Холл Л., Линдсей Г. Теории личности. / Л. Холл, Г. Линдсей.–

М.:ЭКСМО Пресс, 1999. – 592 с.

Хьелл Л., Зиглер Д. Теории личности (Основне положення,

исследования и применения). / Л. Хьулл, Д. Зиглер. – СПб.: Питер

Пресс, 1997. – 608 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Коблик, В. (2018). ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ В ПІДЛІТКІВ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2017.137657

Номер

Розділ

Статті