ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПУ ІСТОРИЗМУ НА ЗАНЯТТЯХ ЗІ СТИЛІСТИКИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2017.137666Ключові слова:
принцип історизму, навчання стилістики української мови, вищий навчальний заклад, учитель української мови і літератури.Анотація
У статті запропоновані практичні шляхи застосування принципу історизму на заняттях зі стилістики української мови у вищій школі, які зреалізовуються на навчальному, науковому і виховному рівнях. Об’єктами науково-історичного дослідження стали історія розвитку стилістики української мови, функціонування стилів, культурно-історичні аспекти текстів та їх історично-стилістичний аналіз. Увага акцентується на навчальному рівні й основній моделі вивчення історичних аспектів стилістики: подано завдання й вправи (проблемні, ситуативні, пошукові, творчі й інші) для використання на практичних заняттях.Посилання
Колесов В. В. Общие понятия исторической стилистики / В. В. Колесов // Историческая стилистика русского языка: межвузовский сборник научных трудов. – Петрозаводск: Петрозаводский государственный университет имени О.В.Куусинена, 1990. – С. 16‒36.
Лернер И. Я. Дидактические основи методов обучения / И. Я. Лернер. – М.: Педагогика, 1981. – 185 с.
Оспенникова Е. В. Профильная модель реализации принципа
историзма в обучении физике в условиях информатизации системы
среднего образования / Е. В. Оспенникова, Е. С. Шестакова //
Педагогическое образование России. – 2010. – №4. – С. 8‒41.
Сучасна українська літературна мова. Стилістика / відп. ред.
Г. П. Їжакевич; за заг. ред. І. К. Білодіда. – К. : Наукова думка, 1973. – 588 с.
Українська лінгвостилістика ХХ – початку ХХІ століття : система
понять і бібліографічні джерела / уклад.: С. П. Бибик, Т. А. Коць,
С. Г. Чемеркін та ін.; за ред. С. Я. Єрмоленко. – К.: Грамота, 2007. –
с.