ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПУ ІСТОРИЗМУ НА ЗАНЯТТЯХ ЗІ СТИЛІСТИКИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Анжеліка Попович

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2017.137666

Ключові слова:

принцип історизму, навчання стилістики української мови, вищий навчальний заклад, учитель української мови і літератури.

Анотація

У статті запропоновані практичні шляхи застосування принципу історизму на заняттях зі стилістики української мови у вищій школі, які зреалізовуються на навчальному, науковому і виховному рівнях. Об’єктами науково-історичного дослідження стали історія розвитку стилістики української мови, функціонування стилів, культурно-історичні аспекти текстів та їх історично-стилістичний аналіз. Увага акцентується на навчальному рівні й основній моделі вивчення історичних аспектів стилістики: подано завдання й вправи (проблемні, ситуативні, пошукові, творчі й інші) для використання на практичних заняттях.

Посилання

Колесов В. В. Общие понятия исторической стилистики / В. В. Колесов // Историческая стилистика русского языка: межвузовский сборник научных трудов. – Петрозаводск: Петрозаводский государственный университет имени О.В.Куусинена, 1990. – С. 16‒36.

Лернер И. Я. Дидактические основи методов обучения / И. Я. Лернер. – М.: Педагогика, 1981. – 185 с.

Оспенникова Е. В. Профильная модель реализации принципа

историзма в обучении физике в условиях информатизации системы

среднего образования / Е. В. Оспенникова, Е. С. Шестакова //

Педагогическое образование России. – 2010. – №4. – С. 8‒41.

Сучасна українська літературна мова. Стилістика / відп. ред.

Г. П. Їжакевич; за заг. ред. І. К. Білодіда. – К. : Наукова думка, 1973. – 588 с.

Українська лінгвостилістика ХХ – початку ХХІ століття : система

понять і бібліографічні джерела / уклад.: С. П. Бибик, Т. А. Коць,

С. Г. Чемеркін та ін.; за ред. С. Я. Єрмоленко. – К.: Грамота, 2007. –

с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Попович, А. (2018). ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПУ ІСТОРИЗМУ НА ЗАНЯТТЯХ ЗІ СТИЛІСТИКИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2017.137666

Номер

Розділ

Статті