АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ СТАНОВЛЕННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ТУРЕЧЧИНІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2017.137680Ключові слова:
вища освіта Туреччини, університети, моделі вищої освіти, студенти, фінансова незалежність, демографічні зміни, доступ до вищої освіти, попит, фази вищої освіти.Анотація
У статті описуємо основні структурні особливості турецької системи вищої освіти в її історичному розрізі, де звертаємо увагу на складну структуру, що виникла після раптового та широкого розширення системи в останні роки. Аналізуємо особливості інституцій, що складають систему вищої освіти, їхнє академічне середовище, зміни що характеризується локальною та часовою взаємодією з суспільством в цілому. Акцентуємо увагу на кількісних показниках залученості студентів до навчального процесу оволодіння вищою освітою.Посилання
Doğramacı I. Bilkent Ünıversitesi M,tevvel, Heyet Başkanı / I. Doğramacı. – Ankara, Eylül. – 2007. – 130 s. – S. 75.
Doğramacı I. Türkiye de ve dünyada yüksek öğretim yönetimi /
I. Doğramacı. – Ankara, Eylül. – 2007. – 104 s. – S. 20.
Çetinsaya G. Büyüme kalite uluslararasılaşma Türkiye yükseköğretimi için bir yol haritası / G. Çetinsaya. – Eskişehir, Mayıs. – 2014. – 200 s. –
S. 26, 63.
Küçükcan T., Gür B. Türkiye de yüksekögretim. Harşılaştırmalı bir analz / T. Küçükcan , B. Gür. – Ankara, Haziran. – 2009. – 240 s. – S. 41, 56, 93.
Sağlam M. Türk eğitim tarihi / M. Sağlam. – Ankara, Ocak. – 2013. 292 s. – S. 209, 243.
Yoluk M. XVIII yüzyılda Osmanlı Devletinde egitim ve öğretim faaliyetleri. Yüksek lisans tezi / Konya. – 2010. – 130 s. – S. 107