ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ СПЕЦКУРСУ «ЕТНОКУЛЬТУРНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ І ХОРЕОГРАФІЇ З КНР» У ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2017.137682Ключові слова:
спецкурс, етнокультурна компетентність, професійна підготовка, форми, засоби, положення, ділові ігри.Анотація
У статті висвітлюється методика та особливості впровадження у вищих педагогічних навчальних закладах України спецкурсу «Етнокультурні основи професійної діяльності майбутніх учителів музики і хореографії з КНР». Автор розглядає етапи, дидактичні засоби організації спецкурсу, основні положення, якими керувались при виборі навчального матеріалу. У статті висвітлюються основні теми, які були запропоновані студентам для вивчення на заняттях спецкурсу та різноманітні форми його організації: лекційні заняття, семінарські заняття (оргдіалог, евристична бесіда, семінар-аукціон, круглий стіл), практичні заняття, самостійна робота.Посилання
Арзамасцева Н. Г. Формирование этнокультурной компетентности
будущих социальных педагогов в вузе текст: Автореф. дис. ... канд. пед. наук / Н. Г. Арзамасцева. – М., 2000. – 18 с.
Афанасьева А. Б. Этнокультурное образование: сущность, структура содержания, проблемы совершенствования / А. Б. Афанасьева // Знание. Понимание. Умение. – 2009. – №3. – С. 189–195.
Барлиани И. Я., Грицкевич О. В. Менеджмент, методические указания / И. Я. Барлиани, О. В. Грицкевич. – Новосибирск, 2001. – 63 с.
Илларионов В. П. Переговоры с преступниками / В. П. Илларионов. – М., –1993. – 198 с.
Коновалова Л. В. Формирование и развитие этнокультурной
компетентности педагогов в процессе непрерывного образования:
Автореф. Дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.08 / Л. В. Коновалова. – Великий Новгород, 2011. – 39 с.
Поштарева Т. В. Педагогические условия формирования этнокуль-
турной компетентности и толерантности детей: монография /
Т. В. Поштпрева. – Ставрополь: СКИПКРО, 2005. – 112 с.