DOI: https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2018.149221

РОЗВИТОК АНГЛОМОВНОЇ ФОНЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ВОКАЛЬНОМУ ВИКОНАВСТВІ: МЕТОДИЧНИЙ ДИСКУРС

Олена Єрошенко, Інна Щербіна

Анотація


У роботі розглядається фонопедична методика розвитку англомовних фонетичних компетенцій та вокально-виконавських здібностей учнів під час проведення вокальних занять з музичного мистецтва. Запропоновано шляхи забезпечення процесу самооптимізації, закріплення позитивних навичок вокального мовлення та засвоєння нових акустичних рівнів фонації. Докладно розглянуто порядок відпрацювання запропонованих вокально-технічних вправ та обґрунтовано доцільність їх залучення як засобу досягнення реалізації художнього образу вокального твору мовою оригіналу на різних етапах співацької підготовки учня.

Ключові слова


виконавське мистецтво; співак; вокальна педагогіка; вокальні вправи; фонація; розспівування; фонетична компетенція; англійська мова

Повний текст:

PDF

Посилання


Антонюк В. Вокальна педагогіка (сольний спів). Київ, 2017. 218 с.

Мадишева Т. Співак і мова: культура співу мовою оригіналу: теорія та практика. Харків, 2002. 160 с.

Перселл Г. Избранные вокальные сочинения для голоса с фортепиано. Москва, 1955. 52 с.

Чужиков В., Антонюк Л. Соціальні наслідки Євроінтеграції України. Friedrich Ebert stiftung. Дослідження. Київ, 2012. листопад. 20 с. URL: http://library.fes.de/pdf-files/bueros/ukraine/09543.pdf (дата звернення: 11.08.2018).

Щербина І. Формування позитивних співочих навичок: методичний дискурс. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань, 2016. Вип. 14. С. 138-145.


Пристатейна бібліографія ГОСТ