РОЗВИТОК АНГЛОМОВНОЇ ФОНЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ВОКАЛЬНОМУ ВИКОНАВСТВІ: МЕТОДИЧНИЙ ДИСКУРС
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2018.149221Ключові слова:
виконавське мистецтво, співак, вокальна педагогіка, вокальні вправи, фонація, розспівування, фонетична компетенція, англійська моваАнотація
У роботі розглядається фонопедична методика розвитку англомовних фонетичних компетенцій та вокально-виконавських здібностей учнів під час проведення вокальних занять з музичного мистецтва. Запропоновано шляхи забезпечення процесу самооптимізації, закріплення позитивних навичок вокального мовлення та засвоєння нових акустичних рівнів фонації. Докладно розглянуто порядок відпрацювання запропонованих вокально-технічних вправ та обґрунтовано доцільність їх залучення як засобу досягнення реалізації художнього образу вокального твору мовою оригіналу на різних етапах співацької підготовки учня.Посилання
Антонюк В. Вокальна педагогіка (сольний спів). Київ, 2017. 218 с.
Мадишева Т. Співак і мова: культура співу мовою оригіналу: теорія та практика. Харків, 2002. 160 с.
Перселл Г. Избранные вокальные сочинения для голоса с фортепиано. Москва, 1955. 52 с.
Чужиков В., Антонюк Л. Соціальні наслідки Євроінтеграції України. Friedrich Ebert stiftung. Дослідження. Київ, 2012. листопад. 20 с. URL: http://library.fes.de/pdf-files/bueros/ukraine/09543.pdf (дата звернення: 11.08.2018).
Щербина І. Формування позитивних співочих навичок: методичний дискурс. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань, 2016. Вип. 14. С. 138-145.
##submission.downloads##
Як цитувати
Єрошенко, О., & Щербіна, І. (2018). РОЗВИТОК АНГЛОМОВНОЇ ФОНЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ВОКАЛЬНОМУ ВИКОНАВСТВІ: МЕТОДИЧНИЙ ДИСКУРС. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 66–78. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2018.149221
Номер
Розділ
Статті