РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМНО-ІМІТАЦІЙНОГО КОМПЛЕКСУ «ECONOMICS GAMES» В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗВО
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2019.167946Ключові слова:
Освітній процес, ЗВО, програмно-імітаційний комплекс, economics games, використання, бізнес-симуляції, рекомендації, студенти.Анотація
У статті детально розглянуто особливості використання програмно-імітаційного комплексу «Economics Games» в освітньому процесі закладу вищої освіти. Описано процедуру підготовки до проведення навчального експерименту за допомогою симуляції «The Red/Green Simulation». Результати досліджень свідчать про можливість, ефективність та результативність використання бізнес-симуляцій у навчальному процесі закладів вищої освіти для ознайомлення з критичними реальними взаємодіями, залишаючи особисті уявлення, вірування поза сферою навчання досвіду.Посилання
Daniel L. Chen, Schonger Martin, and Wickens Chris. (2016). oTree – An open-source platform for laboratory, online, and field experiments. Journal of Behavioral and Experimental Finance, 9, 88–97.
Daniel L. Chen. URL : http://nber.org/~dlchen/ (last access: 01.02.17).
Fortmann-Roe Scott (2014). Insight Maker: A general-purpose tool for web-based modeling & simulation. Simulation Modelling Practice and Theory, 47, 28–45. URL : https://www.researchgate.net/ publication/263127834_Insight_Maker_A_general-purpose_tool_for_web-based_modeling_simulation (last access: 03.10.15).
James R. Bruehler, Alan P. Grant, Linda S. Ghent (2017). Teaching Collective Action Problems without Contextual Bias: The Red/Green Simulation. Journal of Economics and Finance Education, Vol. 16, Issue 1, 19–28.
oTree. URL : http://www.otree.org/ (last access: 18.09.17).
Antoniuk, D. S. (2018). Vykorystannia programno-imitaciinyh kompleksiv yak zasobiv formuvannia ekonomichnyh kompetentnostei studentiv tehnichnyh special'nostei: dys. … kand. ped. nauk: 13.00.10. Kyiv [in Ukrainian].
Aldrich, C. Learning by Doing: A Comprehensive Guide to Simulations, Computer Games, and Pedagogy in E-Learning and Other Educational Experiences. San Francisco: Pfeiffer, A Wiley Imprint. URL : http://eu.wiley.com/WileyCDA/WileyTitle/productCd-0787977357.html (last access: 12.02.16).
Motuz, S. A. (2013). Kompleksnoe ispol'zovanie birzhevyh simuliatoorov kak naibolee effectivnoe napravlenie ih primeneniia. Upravlenie ekonomicheskimi sisitemami, 12, 59 [in Russian].
Banshhykov, P. G., Gryshhenko, O. V., Pazdrij, V. Ya. (2011). Modelyuvannya rynkovogo seredovyshha kompanii u navchalno-treningovyh texnologiyah (na prykladi biznes-symulyacii «ViAl+»). Problemy osvity, 65, 7–12 [in Ukrainian].