РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМНО-ІМІТАЦІЙНОГО КОМПЛЕКСУ «ECONOMICS GAMES» В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗВО

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2019.167946

Ключові слова:

Освітній процес, ЗВО, програмно-імітаційний комплекс, economics games, використання, бізнес-симуляції, рекомендації, студенти.

Анотація

У статті детально розглянуто особливості використання програмно-імітаційного комплексу «Economics Games» в освітньому процесі закладу вищої освіти. Описано процедуру підготовки до проведення навчального експерименту за допомогою симуляції «The Red/Green Simulation». Результати досліджень свідчать про можливість, ефективність та результативність використання бізнес-симуляцій у навчальному процесі закладів вищої освіти для ознайомлення з критичними реальними взаємодіями, залишаючи особисті уявлення, вірування поза сферою навчання досвіду.

Біографії авторів

Дмитро Антонюк, Житомирський державний технологічний університет

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри інженерії програмного забезпечення

Тетяна Вакалюк, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри прикладної математики та інформатики

Інеса Новіцька, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки

Посилання

Daniel L. Chen, Schonger Martin, and Wickens Chris. (2016). oTree – An open-source platform for laboratory, online, and field experiments. Journal of Behavioral and Experimental Finance, 9, 88–97.

Daniel L. Chen. URL : http://nber.org/~dlchen/ (last access: 01.02.17).

Fortmann-Roe Scott (2014). Insight Maker: A general-purpose tool for web-based modeling & simulation. Simulation Modelling Practice and Theory, 47, 28–45. URL : https://www.researchgate.net/ publication/263127834_Insight_Maker_A_general-purpose_tool_for_web-based_modeling_simulation (last access: 03.10.15).

James R. Bruehler, Alan P. Grant, Linda S. Ghent (2017). Teaching Collective Action Problems without Contextual Bias: The Red/Green Simulation. Journal of Economics and Finance Education, Vol. 16, Issue 1, 19–28.

oTree. URL : http://www.otree.org/ (last access: 18.09.17).

Antoniuk, D. S. (2018). Vykorystannia programno-imitaciinyh kompleksiv yak zasobiv formuvannia ekonomichnyh kompetentnostei studentiv tehnichnyh special'nostei: dys. … kand. ped. nauk: 13.00.10. Kyiv [in Ukrainian].

Aldrich, C. Learning by Doing: A Comprehensive Guide to Simulations, Computer Games, and Pedagogy in E-Learning and Other Educational Experiences. San Francisco: Pfeiffer, A Wiley Imprint. URL : http://eu.wiley.com/WileyCDA/WileyTitle/productCd-0787977357.html (last access: 12.02.16).

Motuz, S. A. (2013). Kompleksnoe ispol'zovanie birzhevyh simuliatoorov kak naibolee effectivnoe napravlenie ih primeneniia. Upravlenie ekonomicheskimi sisitemami, 12, 59 [in Russian].

Banshhykov, P. G., Gryshhenko, O. V., Pazdrij, V. Ya. (2011). Modelyuvannya rynkovogo seredovyshha kompanii u navchalno-treningovyh texnologiyah (na prykladi biznes-symulyacii «ViAl+»). Problemy osvity, 65, 7–12 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Антонюк, Д., Вакалюк, Т., & Новіцька, І. (2019). РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМНО-ІМІТАЦІЙНОГО КОМПЛЕКСУ «ECONOMICS GAMES» В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗВО. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 6–14. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2019.167946

Номер

Розділ

Статті