НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ – ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ І КРЕСЛЕННЯ

Автор(и)

  • Микола Корець Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Україна
  • Тетяна Гуменюк Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2010.188066

Ключові слова:

Вчителі, технологій, компетентний, teachers, technology, competencys, учителя, технологии, компитентный.

Анотація

В статті описана модель професіональної компетентності, розроблена дидактична система підготовки педагога та обґрунтовано змістове наповнення професійної підготовки майбутніх вчителів технологій і креслення.

В статье описана модель профессиональной компетентности, разработана дидактическая система подготовки педагога и обосновано содержательное наполнение профессиональной подготовки будущих учителей технологий и черчения.

The article describes the professional competency model developed didactic system of teacher training and grounded semantic content of training future teachers of technology and drawing.

Біографії авторів

Микола Корець, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

Завідувач кафедри загальнотехнічних дисциплін

Тетяна Гуменюк, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

Ст.викладач кафедри основ виробництва

Посилання

Безпалько В.П. Образование и обучение с участием компютеров (педагогика третього тысячилетия). – М. : Изд. Воронежского университета, 2002. – 224 с.

Гризун Л.Е. Визначення специфіки навчальних дисциплін різних типів як один з чинників формування змісту вищої професійної освіти // Педагогіка та психологія : Зб. наук. пр. – Харків : Курсор, 2008. – Вип. 38. – С. 24–34.

Державний стандарт базової і повної середньої освіти. Затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2004 р. № 24.

Довідник учителя трудового навчання та креслення в запитаннях та відповідях / Упоряд. С.М. Дятленко, Б.М. Терещук, Н.Б. Лосина. – Х. : Веста : Видавництво «Ранок», 2006. – 608 с.

Зимняя ИА. . Ключевые компетенции – новая парадигма результата образования // Высшее образование сегодня. – 2003. – № 5.

Коберник ОМ. . Формування технологічної компетентності учнів у процесі трудового навчання. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Випуск 13: збірник наукових праць / За ред. проф. М.С. Корця, проф. П.В. Дмитренка. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2008. – С. 110.

Концепція загальної середньої освіти (12-річна школа). Затверджено Постановою Колегії МОН України № 12 / 5–2 від 22.11.2001 р.

Курлянд З.Н., Хмелюк Р.І., Семенова та ін. Педагогіка вищої школи: Навч.посіб. – К. : Знання, 2005. – 399 с.

Наказ № 101 Міністерства освіти і науки України, від 10.02.2010 р. «Про структуру освітньо-професійних програм та навчальних планів підготовки бакалаврів».

Наказ № 642 Міністерства освіти і науки України, від 09.07.2009 р. «Про організацію вивчення гуманітарних дисциплін за вільним вибором студента».

Равен Дж. Компетентность в современном обществе: выявление, развитие и реализация. – М., 2002.

Тархан Л.. З Дидактическая компетентность инженера педагога: теоретические и методические аспекты: Монография. – Сімферополь: КРП «Издательство «Крымучпедгиз», 2008. – 424 с.

Энциклопедия профессионального образования: В 3-х тт. / Под ред. С.Я. Батышева. – М. : АПО, 1999. – Т. 2. – С. 383.

##submission.downloads##

Як цитувати

Корець, М., & Гуменюк, Т. (2019). НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ – ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ І КРЕСЛЕННЯ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2010.188066

Номер

Розділ

Статті