НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ – ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ І КРЕСЛЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2010.188066Ключові слова:
Вчителі, технологій, компетентний, teachers, technology, competencys, учителя, технологии, компитентный.Анотація
В статті описана модель професіональної компетентності, розроблена дидактична система підготовки педагога та обґрунтовано змістове наповнення професійної підготовки майбутніх вчителів технологій і креслення.
В статье описана модель профессиональной компетентности, разработана дидактическая система подготовки педагога и обосновано содержательное наполнение профессиональной подготовки будущих учителей технологий и черчения.
The article describes the professional competency model developed didactic system of teacher training and grounded semantic content of training future teachers of technology and drawing.
Посилання
Безпалько В.П. Образование и обучение с участием компютеров (педагогика третього тысячилетия). – М. : Изд. Воронежского университета, 2002. – 224 с.
Гризун Л.Е. Визначення специфіки навчальних дисциплін різних типів як один з чинників формування змісту вищої професійної освіти // Педагогіка та психологія : Зб. наук. пр. – Харків : Курсор, 2008. – Вип. 38. – С. 24–34.
Державний стандарт базової і повної середньої освіти. Затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2004 р. № 24.
Довідник учителя трудового навчання та креслення в запитаннях та відповідях / Упоряд. С.М. Дятленко, Б.М. Терещук, Н.Б. Лосина. – Х. : Веста : Видавництво «Ранок», 2006. – 608 с.
Зимняя ИА. . Ключевые компетенции – новая парадигма результата образования // Высшее образование сегодня. – 2003. – № 5.
Коберник ОМ. . Формування технологічної компетентності учнів у процесі трудового навчання. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Випуск 13: збірник наукових праць / За ред. проф. М.С. Корця, проф. П.В. Дмитренка. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2008. – С. 110.
Концепція загальної середньої освіти (12-річна школа). Затверджено Постановою Колегії МОН України № 12 / 5–2 від 22.11.2001 р.
Курлянд З.Н., Хмелюк Р.І., Семенова та ін. Педагогіка вищої школи: Навч.посіб. – К. : Знання, 2005. – 399 с.
Наказ № 101 Міністерства освіти і науки України, від 10.02.2010 р. «Про структуру освітньо-професійних програм та навчальних планів підготовки бакалаврів».
Наказ № 642 Міністерства освіти і науки України, від 09.07.2009 р. «Про організацію вивчення гуманітарних дисциплін за вільним вибором студента».
Равен Дж. Компетентность в современном обществе: выявление, развитие и реализация. – М., 2002.
Тархан Л.. З Дидактическая компетентность инженера педагога: теоретические и методические аспекты: Монография. – Сімферополь: КРП «Издательство «Крымучпедгиз», 2008. – 424 с.
Энциклопедия профессионального образования: В 3-х тт. / Под ред. С.Я. Батышева. – М. : АПО, 1999. – Т. 2. – С. 383.