ОСНОВНІ МЕХАНІЗМИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОЧОЇ РОБОТИ З ДОШКІЛЬНИКАМИ

Автор(и)

  • Ольга Богініч Міністерство освіти і науки України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2009.188379

Ключові слова:

Пріоритетність фізкультурно-оздоровчої роботи, складові компоненти фахової підготовки, суб’єкт-суб’єктивна взаємодія, активізація навчальної діяльності, мотивація навчальної діяльності, внутрішні (особистісні) фактори, зовнішні фактори.

Анотація

В статті розглядається взаємообумовленість дії зовнішніх і внутрішніх факторів впливу на підвищення мотивації щодо якісного оволодіння професійним досвідом майбутніми вихователями дітей дошкільного віку в галузі фізкультурно-оздоровчої діяльності. Основним механізмом удосконалення фахової підготовки визначається активізація навчальної діяльності студента.

В статье рассматривается взаимообусловленность действия внешних и внутренних факторов влияния на повышение мотивации к качественному овладению профессиональным опытом будущими воспитателями детей дошкольного возраста в сфере физкультурно-оздоровительной деятельности. Основным механизмом усовершенствования профессиональной подготовки определяется активизация учебной деятельности студента.

In article are considered external and internal factors of increasing to motivations of the qualitative mastering by professional experience future educators of children the preschool age. The Activation to scholastic activity of the student emerges the main mechanism of the improvement of the training.

Біографія автора

Ольга Богініч, Міністерство освіти і науки України

Кандидат педагогічних наук, доцент, головний спеціаліст департаменту вищої освіти

Посилання

Андрущенко В.П. Основні тенденції розвитку вищої освіти України на рубежі століть (Спроба прогностичного аналізу) // Вища освіта України. – 2001. – № 1. – С. 11–17.

Зеер Э.Ф. Психология профессионального образования. – Москва: издво Московского психолого-социального института; Воронеж: НПО МОДЭК, 2003. – 480 с.

Коментар до Базового компонента дошкільної освіти в Україні: Наук.-метод. посіб. / Наук. ред. Кононко О.Л. – К.: Ред. журн. «Дошкільне виховання», 2003. – 243 с.

Лихачев Б.Т. Педагогика: курс лекций / Учеб. Пособие для студентов педагогов учеб. заведений и слушателей ИПК и ФПК. – 4-е изд., перераб. и доп. – М.: Юрайт-Издат, 2003. – 607 с.

Огурцов А.П., Юдин Э.Г. Деятельность // Большая советская энциклопедия. – М., 1972. – Т. 8. – С. 180–181.

Пешкова Н.Г., Пешков С. П. Педагог в системе личностноориентированного образования. – Ростов-на-Дону, 1997. – 83 с.

Смирнов С.Д. Педагогика и психология высшего образования: от деятельности к личности: Учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений. – М.: Академия, 2003. – 304 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Богініч, О. (2019). ОСНОВНІ МЕХАНІЗМИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОЧОЇ РОБОТИ З ДОШКІЛЬНИКАМИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 39–48. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2009.188379

Номер

Розділ

Статті