ПОТЕНЦІАЛ ЗМІСТУ ТА ФОРМ НАВЧАЛЬНОЇ РОБОТИ ЗАКЛАДІВ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ

Автор(и)

  • Світлана Іванова Державна інспекція навчальних закладів, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2009.188391

Ключові слова:

Підвищення кваліфікації, інтерактивні технології навчання, професійна компетентність вчителів, qualification raising, interactive educational technologies, teachers’ professional perfection.

Анотація

У статті доведено, що роботу з удосконалення професійної компетентності вчителів в закладах післядипломної освіти можливо здійснювати переважно в межах функціональної та галузевої складових навчально-тематичних планів підвищення кваліфікації за кредитно-модульною системою навчання. Зроблено висновок про те, що технологічною основою розвитку професійної компетентності педагогів повинні стати переважно активні та інтерактивні технології навчання, кооперативна співпраця, навчальна самоорганізація.

В статье доказано, что работу по усовершенствованию профессиональной компетентности учителей в заведениях последипломного образования возможно осуществлять преимущественно в пределах функциональной и отраслевой составных учебно-тематических планов повышения квалификации по кредитно-модульной системе учебы. Сделан вывод о том, что технологической основой развития профессиональной компетентности педагогов должны стать преимущественно активные и интерактивные технологии учебы, кооперативное сотрудничество, учебная самоорганизация.

In a paper is proofed that work in a field of teachers’ professional perfection in establishments of postgraduate education may be fulfilled mainly in frames of functional and branch elements of the educational-thematic plans of the qualification raising according to credit-module educational system. It is made a conclusion that technical basis for professional development of teachers must become mainly active and interactive educational technologies, corporate collaboration and learning self-organizing.

Посилання

Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи: Підручник за модульно-рейтинговою системою навчання для студентів магістратури / Світлана Сергіївна Вітвицька. – Київ: Центр навчальної літератури, 2006. – 384 с.

Клокар Н.І. Методика вивчення професійних запитів педагогів у міжатестаційний період: Методичний посібник. – Біла Церква: КОІПОПК, 2007. – 92 с.

Методичні засади кредитно-модульної системи організації навчального процесу в вищому навчальному закладі післядипломної педагогічної освіти: Методичні рекомендації для працівників системи післядипломної педагогічної освіти, керівних та педагогічних працівників в галузі освіти / О. Василькова, Р. Чернишова. – Донецьк: ОблІППО «Витоки», 2007. – 60 с.

Наказ Міністерства освіти і науки України від 08.12.2008 р. № 1119 «Про затвердження Положення про районний (міський) методичний кабінет (центр). – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.zakon1.rada.gov.ua/.

##submission.downloads##

Як цитувати

Іванова, С. (2019). ПОТЕНЦІАЛ ЗМІСТУ ТА ФОРМ НАВЧАЛЬНОЇ РОБОТИ ЗАКЛАДІВ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 118–127. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2009.188391

Номер

Розділ

Статті