ФОРМУВАННЯ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИХ ПОНЯТЬ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Автор(и)

  • Людмила Іщенко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2009.188396

Ключові слова:

Логіко-математичний розвиток, логічні операції поняття «готовність до школи», logik-mathematical development, boolean operations of concept «readiness to school», логико-математическое развитие, логические операции, понятия «готовность к школе».

Анотація

Стаття присвячена проблемі логіко-математичного розвитку дошкільників, розкрито ефективні форми, методи та засоби формування логіко-математичних понять у дітей 5–6 років.

Статья посвящена проблеме логико-математического развития дошкольников, раскрыто эффективные формы, методы и средства формирования логико-математических понятий у детей 5–6 лет.

The article is devoted the problem of development of logik-mathematical under-fives, effective forms, methods and facilities of forming of logikmathematical concepts, are exposed for children 5–6 years.

Біографія автора

Людмила Іщенко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії та методики дошкільної освіти

Посилання

Баглаєва Н.І. Сучасні підходи до логіко-математичного розвитку дошкільнят / Н.І. Баглаєва // Дошкільне виховання. – 1999. – №7. – С. 3–4.

Базовий компонент дошкільної освіти в Україні // Дошкільне виховання. – 1999. – № 1. – С. 6–9.

Белошистая А.В. Дошкольный возраст: формирование и развитие математических способностей / А.В. Белошистая // Дошкольное воспитание. – 2000. – № 2. – С. 69–79.

Зайцева Л.І. Математична компетентність: диференційований підхід // Палітра педагога. – 2004. – № 2. – С. 16–17.

Кононко О.Л. Психологічні основи особистісного становлення дошкільника (Системний підхід). – К.: Стилос, 2000. – 336 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Іщенко, Л. (2019). ФОРМУВАННЯ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИХ ПОНЯТЬ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 150–155. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2009.188396

Номер

Розділ

Статті