ФОРМУВАННЯ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИХ ПОНЯТЬ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2009.188396Ключові слова:
Логіко-математичний розвиток, логічні операції поняття «готовність до школи», logik-mathematical development, boolean operations of concept «readiness to school», логико-математическое развитие, логические операции, понятия «готовность к школе».Анотація
Стаття присвячена проблемі логіко-математичного розвитку дошкільників, розкрито ефективні форми, методи та засоби формування логіко-математичних понять у дітей 5–6 років.
Статья посвящена проблеме логико-математического развития дошкольников, раскрыто эффективные формы, методы и средства формирования логико-математических понятий у детей 5–6 лет.
The article is devoted the problem of development of logik-mathematical under-fives, effective forms, methods and facilities of forming of logikmathematical concepts, are exposed for children 5–6 years.
Посилання
Баглаєва Н.І. Сучасні підходи до логіко-математичного розвитку дошкільнят / Н.І. Баглаєва // Дошкільне виховання. – 1999. – №7. – С. 3–4.
Базовий компонент дошкільної освіти в Україні // Дошкільне виховання. – 1999. – № 1. – С. 6–9.
Белошистая А.В. Дошкольный возраст: формирование и развитие математических способностей / А.В. Белошистая // Дошкольное воспитание. – 2000. – № 2. – С. 69–79.
Зайцева Л.І. Математична компетентність: диференційований підхід // Палітра педагога. – 2004. – № 2. – С. 16–17.
Кононко О.Л. Психологічні основи особистісного становлення дошкільника (Системний підхід). – К.: Стилос, 2000. – 336 с.