СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «ТВОРЧІСТЬ», «ТВОРЧА САМОРЕАЛІЗАЦІЯ»

Автор(и)

  • Юлiя Ненько Академія пожежної безпеки ім. Героїв Чорнобиля (м. Черкаси), Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2009.188422

Ключові слова:

Творчість, самореалізація, особистість, творчество, самореализация, личность, creative work, self- realization, personality.

Анотація

У статтi в різних ракурсах, проаналізувавши цілий ряд філософської та психолого-педагогічної літератури, розглядається сутність творчості та творчої самореалізації. Вивчається проблема творчої особистості, проблема визначення творчої особистості.

В данной статье в разных ракурсах, проанализировав целый ряд философской, психолого-педагогической литературы, рассматривается сущность творчества и творческой самореализации. Изучается проблема творческой личности, проблема определения творческой личности.

Having worked over a wide range of philosophical, psychological and pedagogical literature, the author analyzes the essence of creativity and creative self-realization. The article shows the problem of creative personality? The problem of definition of creative personality.

Біографія автора

Юлiя Ненько, Академія пожежної безпеки ім. Героїв Чорнобиля (м. Черкаси)

Викладач кафедри іноземних мов

Посилання

Платон. Сочинения в 4 т. – М., 1969. – Т. 2. – С. 135.

Кант И. Сочинения в 6 т. – М., 1964. Т. 3. – С. 397.

Спиноза Б. Избранные произведения в 2 т. – М., 1957. – Т. 1. – С. 303.

Пономарев Я.А. Психология творения. – М.: Московский психологосоциальный институт. – Воронеж: Изд-во НПО «МОДЭК», 1999. – 480 с.

Богоявленская Д.Б. «Субъект деятельности» в проблематике творчества // Вопросы психологии. – 1999. – № 2. – С. 35–41.

Гапоненко Л.А. Психологические аспекты развития творческой личности будущего учителя // Формирование активной, творческой личности в учебном процессе школы и вуза / Под ред. В.К. Буряка и Л.В. Кондрашовой. – Кривой Рог: КрГПИ, 1996. – С. 90–99.

Лук А.Н. Психология творчества. – М.: Наука, 1978. – 128 с.

Гурець Н.Т. Педагогічні умови розвитку творчої активності молодших школярів у гуртковій роботі: Автореф. дис. на здоб. наук. ступ. канд. пед. наук / Харківський держ. пед. університет ім. Г.С. Сковороди. – Харків, 1994. – 25 с.

Борисова О.О. Формування творчих здібностей молодших школярів у процесі музичної навчально-ігрової драматизації: Автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук / Український державний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова. – К., 1994. – 20 с.

Выготский Л.С. Воображение и творчество в детском возрасте. – СПб: СОЮЗ, 1997. – 96 с.

Цапок В.А. Творчество (Философский аспект проблемы). – Кишинев, 1989. – С. 7.

Щербакова К.І. Вступ до спеціальності: Навчальний посібник. – К., 1990. – 166 с.

Гирнинов Г. Наука и творчество. – М., 1979. – С. 67.

Бердяев Н.А. Самопознание: Опыт философской автобиографии. – М., 1990.

Савенков А.И. Основные подходы к разработке концепции одаренности // Педагогика. – 1998. – № 3. – С. 24–29.

Рубинщтейн С.А. Проблемы общей психологии. – М., 1976.

##submission.downloads##

Як цитувати

Ненько, Ю. (2019). СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «ТВОРЧІСТЬ», «ТВОРЧА САМОРЕАЛІЗАЦІЯ». Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 256–262. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2009.188422

Номер

Розділ

Статті