ТЕХНОЛОГІЇ ІГРОВОГО ТРЕНІНГУ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

Автор(и)

  • Наталя Самошкіна Харківський гуманітарно-педагогічний інститут, аспірант Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2009.188465

Ключові слова:

Навчальна гра, соціально-психологічний тренінг, рольова гра, активізація пізнавальної діяльності, educational playing, social-and-psychological training, role playing, activation of cognitive activity.

Анотація

У статті висвітлюється проблема впровадження технологій соціально-психологічного тренінгу в навчальний процес підготовки вчителів. Увага акцентується на активізації діяльності студентів у навчально-виховному процесі. Подаються приклади ігрових тренінгів, які доцільно застосовувати на заняттях з педагогіки.

В статье освещается проблема внедрения технологий социальнопсихологического тренинга в учебный процесс подготовки учителей. Внимание акцентируется на активизации деятельности студентов в учебновоспитательном процессе. Поданы примеры игровых тренингов, которые целесообразно применять на занятиях по педагогике.

The problem of social-and-psychological technologies introduction introduction into educational process of teachers’ preparation is covered. Attention is paid to activation of students’ activity in the educational process. Examples of gaming trainings which are expedient for pedagogy lessons are given.

Біографія автора

Наталя Самошкіна, Харківський гуманітарно-педагогічний інститут, аспірант Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна

Викладач кафедри педагогіки та психології

Посилання

Герасимов И. Г. Структура научного исследования: Философский анализ познавательной деятельности в науке. – М.: Мысль, 1985. – 215 с.

Ковалёв Г.А. Об активном обучении педагогическому общению // Активные методы обучения педагогическому общению и его оптимизации: Сборник научных трудов / Под ред. А.А. Бодалева, Г.А. Ковалева. – М.: Издательство АПН СССР, 1983. – С. 6–20.

Кузьмінський А.І., Вовк Л.П., Омеляненко В.Л. Педагогіка: завдання і ситуації: Практикум. – К.: Знання-Прес, 2003. – 429 с.

Лозова В.І. Цілісний підхід до формування пізнавальної активності школярів / Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. – Харків: «ОВС», 2000. – 175 с.

Панфилова А.П. Игровое моделирование в деятельности педагога: Учебное пособие для студентов высших учебных заведений / под общ. ред. В.А. Сластенина, И.Я. Колесниковой. – М.: Издательский центр «Академия», 2006. – 368 с.

Пидкасистый П.И. Самостоятельная познавательная деятельность школьников в обучении: Теоретико-экспериментальное исследование. – М.: Педагогика, 1980. – 240 с.

Щербань П.М. Навчально-педагогічні ігри у вищих навчальних закладах: Навч. посіб. – К.: Вища шк., 2004. – 207 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Самошкіна, Н. (2019). ТЕХНОЛОГІЇ ІГРОВОГО ТРЕНІНГУ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 324–330. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2009.188465

Номер

Розділ

Статті