ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ У МЕТОДИЧНУ ПІДГОТОВКУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Автор(и)

  • К. Авраменко Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2011.188594

Ключові слова:

Технологія навчання, методика, технологія, майбутні вчителі, методична підготовка, технологізація освіти, вища школа, technology of studies, methods, technology, future teachers, methodical preparation, introduction of technological methods in education, Higher school.

Анотація

У статті проаналізовано підходи вітчизняних та зарубіжних вчених до сутності термінів «технологія навчання», «методика», «технологія»; визначено особливості технологічного підходу у змісті методичної підготовки майбутніх учителів у системі вищої педагогічної освіти; обґрунтовано переваги та складники технологізації навчального процесу у вищих навчальних закладах. Автором доведено, що реалізація технологічного підходу у структурі та змісті методичної підготовки майбутніх учителів початкових класів впливає на формування мотивації їхнього професійного самовдосконалення.

В статье проанализованы подходы украинских и зарубежных ученых относительно смысла терминов «технология обучения», «методика», «технология»; определены особенности методической подготовки в системе высшего педагогического образования; обоснованы преимущества и составные техноогизации учебного процесса в высших учебных заведениях. Автором доказано, что реализация технологического подхода в структуре и содержании методической подготовки будущих учителей начальных классов влияет на формирование их профессионального самоусовершенствования.

Approaches of domestic and foreign scientists to the essence of terms «technology of studies», «methods», «technology» are analyzed in the article; the features of technological approach are curtained in contents of the methodical preparation future teachers in the system higher pedagogical education; advantages and components of technologization of education process at Higher educational establishment are grounded. It is well proven by the author, that realization of technological approach in a structure and maintenance of the methodical preparation of the future teachers is instrumental in forming of motivation of their professional self-perfection.

Біографія автора

К. Авраменко, Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії та методики початкової освіти

Посилання

Беспалько В. П. Слагаемые педагогической технологи / В. П. Беспалько. – М. : Педагогика, 1989. – 228 с.

Гончаренко С. У. Методика як наука / С. У. Гончаренко. – Хмельницький : Видав-во ХГПК, 2000. – 30 с.

Кларин М. В. Педагогические технологии в учебном процессе / Кларин М. В. – М. : Высшая школа, 1989. – 129 с.

Кобзарь Б. С. Система і методика викладання педагогічних дисциплін у вузі / Б. С. Кобзар // Педагогіка і психологія. – 1994. – № 2. – С. 85–93.

Пометун О. І. та ін. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання : наук.-метод. посібн. / [за ред. О. І. Пометун]. – К. : Вид-во А.С.К., 2004. – 192 с.

Савченко О. Я. Дидактика початкової школи : підручник для студентів педагогічних факультетів / О. Я. Савченко. – К. : Абрис, 1997. – 416 с.

Саранцев Г. И. Теория, методика и технологи обучения / Г. И. Саранцев // Педагогика. – 1999. – № 1. – С. 19–24.

##submission.downloads##

Як цитувати

Авраменко, К. (2019). ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ У МЕТОДИЧНУ ПІДГОТОВКУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2011.188594

Номер

Розділ

Статті