ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОГО СУПРОВОДУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ У ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2011.188598Ключові слова:
Організаційно-методичний інструментарій навчання, технологія навчання, проблемне навчання, ситуаційна методика, навчання дією, organizational and methodological tools of learning, technology training, problem learning, situational methods, learning by doing.Анотація
Аналізуються можливості різноманітних методів, форм, засобів і технологій навчання в контексті підвищення якості професійної підготовки студентів ВНЗ. Визначено, що підвищення якості професійної підготовки студентів ВНЗ обумовлюють відповідність організаційно-методичного інструментарію меті, завданням і змісту професійної підготовки студентів у ВНЗ; продуктивне сполучення традиційно класичних та інноваційних методів навчання; цілеспрямований добір найефективніших засобів навчання та комп’ютерно орієнтованих технологій навчання тощо.
Анализируются возможности различных методов, форм, средств и технологий обучения в контексте повышения качества профессиональной подготовки студентов вузов. Определено, что повышение качества профессиональной подготовки студентов ВУЗ обусловливают соответствие организационно-методического инструментария цели, заданиям и содержанию профессиональной подготовки студентов в ВУЗ; продуктивное соединение традиционно классических и инновационных методов обучения; целеустремленный отбор самых эффективных средств обучения и компьютерно ориентированных технологий обучения и т.п.
The opportunities of various methods, forms, tools and technology education in the context of improving the quality of university students training. It is defined that rising of university students professional preparation quality stipulatesaccordance of organizational and methodical tools with the aim, task and content of university students professional preparation quality; productive combination of traditionally classical and innovative methods of studying; singlemindedness selection of very effective means of studying and computure orientated technology of studying etc.
Посилання
Бевз В. Г. Історія математики у фаховій підготовці майбутніх учителів : [монографія] / В. Г. Бевз. – К. : НПУ ім. Драгоманова, 2005. – 360 с.
Нісімчук А. С. Сучасні педагогічні технології / А. С. Нісімчук. – К. : Вид-во «Просвіта», 2000. – 368 с.
Образцов П. И. Профессионально-ориентированная технология обучения : особенности проектирования и конструирования / П. И. Образцов // АlmaMater. – 2003. – № 10. – С. 14–17.
Дмитренко Т. А. Новые образовательные технологии в высшей педагогической школе / Т. А. Дмитренко // Высшее образование сегодня. – 2003. – № 8. – С. 26–30.
Бабанський Ю. К. Оптимизация процесса обучения / Ю. К. Бабанський. – М. : Педагогика, 1977. – 192 с.
Морзе Н. В. Шляхи ефективного навчання вчителів використанню інформаційно-комунікативних технологій / Н. В. Морзе // Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. пр. – К. : НПУ ім. Драгоманова, 2005. – № 2(9). – С. 14–30.
Педагогічний словник / [за ред. М. Д. Ярмаченка]. – К. : Педагогічна думка, 2001. – 516 с.