ГЕНДЕРНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2011.188599Ключові слова:
Гендер, гендерне знання, гендерна ідентичність, освіта, комунікативні уміння, gender, gender knowledge, gender identity, education, communicative abilities.Анотація
У статті розглядаються гендерні аспекти формування комунікативних умінь майбутніх менеджерів. Окреслено значення гендерного підходу в освіті. Проаналізована констеляція схожих і відмінних характеристик, що визначають здатність до професійної діяльності менеджерів-жінок і менеджерів-чоловіків. Визначено поняття «гендер». Означено чинники «гендерного виміру в освіті».
В статье рассматриваются гендерные аспекты формирования коммуникативных умений будущих менеджеров. Определено значение гендерного подхода в образовании. Проанализована констеляция схожих и отличительных характеристик менеджеров-женщин и менеджеров-мужчин. Дано определение понятию «гендер». Отмечены факторы «ґендерного измерения в образовании».
The gender aspects of forming of communicative abilities of would-be managers are examined in the article. The value of gender approach in education is certain. Analyzed constalation similar and distinctive descriptions of managerswomen and managers-men. Determination is given to the concept «gender». Factors are marked «gender measures in education».
Посилання
Ерофеева Н. Ю. Гендерный аспект управления в образовании : дис. .. доктора пед. наук : код спец. 13.00.01 / Нина Юрьевна Ерофеева. – Великий Новгород, 2001. – 343 с.
Титаренко Т. М. Хлопчики і дівчатка: психологія становлення індивідуальності / Т. М. Титаренко. – К. : В-во знання, 1989. – 48 с.
Штылева Л. В. Гендерный подход в образовании : учеб. программа и метод. рекомендации к курсу / Л. В. Штылева. – Мурманск : МГПУ, 2004. – 77 с.
Bem S. L. Gender schema theory : a cognitive account of sex-typing / S. L. Bem // Psychological Review. – 1981. – V. 88. – P. 354–364.
Bem S. L. The measurement of psychological androgyny / S. L. Bem // Journal of Consulting and Clinical Psychology. – 1974. – № 42. – P. 155–162.