ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК ЄДИНИЙ ШЛЯХ ОНОВЛЕННЯ І ВДОСКОНАЛЕННЯ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • І. Гриценок ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2011.188601

Ключові слова:

Інноваційні технології, професійне навчання, кваліфікований робітник, педагогічні кадри, творчий потенціал особистості, innovative technologies, vocational training, skilled works, pedagogical shots, creative potential of personality.

Анотація

Висвітлено позитивний вплив активного використання у навчально-виховному процесі закладу вищої освіти нетрадиційних методів та форм роботи, оскільки нині вони займають стійку позицію у навчально-виховному процесі закладів професійної освіти. Зокрема, активні методи навчання слугують підвищенню ефективності освіти у навчальних закладах, дозволяють економити час, засоби для проведення експерименту, моделювати майбутню самостійну професійну діяльність, а також розвивати творчий потенціал випускників навчальних закладів професійної освіти, формувати в них професійні компетенції майбутніх фахівців. Розглянуто якісні характеристики інноваційності сучасних педагогічних технологій, визначено педагогічні умови ефективності впровадження інноваційних педагогічних технологій підготовки кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах.

Отражено позитивное влияние активного использования в учебно-воспитательном процессе заведения образования нетрадиционных методов и форм работы, поскольку они в нынешнее время занимают стойкую позицию в учебно-воспитательном процессе заведений профессионального образования. В частности, активные методы обучения служат повышению эффективности образования в учебных заведениях, позволяют экономить время, средства для проведения эксперимента, моделировать будущую самостоятельную профессиональную деятельность, а также развивать творческий потенциал выпускников учебных заведений профессионального образования, формировать в них профессиональные компетенции будущих специалистов. Рассмотрены качественные характеристики инновационности современных педагогических технологий, определены педагогические условия эффективности внедрения инновационных педагогических технологий подготовки квалифицированных рабочих в профессионально-технических учебных заведениях.

The positive influence of the active use in the educational process of establishment of traditional methods and forms of work formation is reflected, as they occupy firm position in the educational process of establishments of trade education and the business games experience the second own birth, they serve to the rise of efficiency of education in educational establishments, allow to to save time, facilities for experiment conducting, to design future independent professional activity and also develop creating potential of graduating students of educational establishments of trade education, to form professional jurisdictions of innovative pedagogical technologies introduction of the skilled workers preparation in vocational schools establishments are defined.

Біографія автора

І. Гриценок, ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри університетської та професійної освіти і права

Посилання

Гриценок І. А. Організація виробничого навчання учнів ПТНЗ швейного профілю : метод. реком. / І. А. Гриценок. – К. : КВППУ, 2006. – 144 с.

Кіяшко О. О. Взаємозв’язок мети та інноваційних педагогічних форм організації навчання під час підготовки молодшого спеціаліста / О. О. Кіяшко // Гуманізація навчально-виховного процесу у вищій школі : наукові праці міжнародної науково-практичної конференції (27–29 вересня 1999 року). – Слов’янськ : Слов’янський державний педінститут, 1999. – С. 74–78.

Кіяшко О. О. Інноваційні технології в педагогічній діяльності в освітньому навчальному закладі / О. О. Кіяшко // Освіта на Луганщині. – 1999. – № 2 (11). – С. 71–73.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гриценок, І. (2019). ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК ЄДИНИЙ ШЛЯХ ОНОВЛЕННЯ І ВДОСКОНАЛЕННЯ НАВЧАННЯ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2011.188601

Номер

Розділ

Статті