ДО ПИТАННЯ ПРО ВПРОВАДЖЕННЯ РЕЛІГІЄЗНАВЧОГО КОМПОНЕНТУ В КУРС «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ» (10-11 КЛАСИ)

Автор(и)

  • В. Кришмарел Інститут педагогіки Національної Академії педагогічних наук України, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2011.188690

Ключові слова:

Історія України, школа, релігієзнавство, метод, інновація, история Украины, религиоведение, инновация, History of Ukraine, school, religion, method, innovation.

Анотація

У статі розглянуто причини внесення змін до змісту історичної освіти та необхідність введення деяких релігієзнавчих знань на уроках з історії України в 10–11 класах. Також проаналізовано основні методи реалізації та їх особливості з огляду на релігієзнавчу проблематику. Наприкінці статті зроблено акцент на відповідність Рекомендаціям Ради Європи, а також узагальнено висновки.

В статье рассмотрены причины внесения изменений в содержание исторического образования и чем обусловлена необходимость введения некоторых религиоведческих знаний на уроках истории Украины в 10–11 классах. Также проанализированы основные методы реализации и их особенности с точки зрения религиоведческой проблематики. В конце статьи сделан акцент на соответствие Рекомендациям Совета Европы, а также обобщены выводы.

The article considers the reasons for changes in the history education and what is due to the need to introduce some knowledge of Religion Studies at the lessons of History of Ukraine in 10–11 classses. Also analyzed the main methods of implementation and their features from the point of view of Religion Studies. The article focuses on the compliance with the recommendations of the Council of Europe, as well as summarized conclusions.

Біографія автора

В. Кришмарел, Інститут педагогіки Національної Академії педагогічних наук України

Кандидат філософських наук, науковий співробітник лабораторії суспільствознавчої освіти

Посилання

Баханов К. О. Інноваційні системи, технології та моделі навчання історії в школі : [монографія] / К. О. Баханов. – Запоріжжя : Просвіта, 2000. – 160 с.

Дискусія як метод навчання історії в школі. – Режим доступу: http://history.vn.ua/article/3.html

Петрук В. А. Ретроспективний аналіз інноваційних методів навчання / В. А. Петрук, Н. О. Андрущенко, О. П. Прозор // IX МНПК Гуманiзм та освiта. – 2008.

Пометун О. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання / О. Пометун, Л. Пирожниченко. – К. : Видавництво А.С.К., – 2004. – 194 с.

Рекомендація Rec (2001) 15 Про викладання історії у ХХІ столітті в Європі. – Режим доступу : http://www.coe.kiev.ua/docs/km/r%282001%2915.htm

Яцик І. С. Використання інтерактивних методів навчання при викладанні гуманітарних дисциплін з метою виховання толерантності / І. С. Яцик // IX МНПК Гуманiзм та освiта. – 2008.

##submission.downloads##

Як цитувати

Кришмарел, В. (2019). ДО ПИТАННЯ ПРО ВПРОВАДЖЕННЯ РЕЛІГІЄЗНАВЧОГО КОМПОНЕНТУ В КУРС «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ» (10-11 КЛАСИ). Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2011.188690

Номер

Розділ

Статті