МАС-МЕДІЙНА САМООСВІТА АМЕРИКАНСЬКИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

Автор(и)

  • С. Шумаєва Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Ukraine
  • Н. Гут Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2011.188889

Ключові слова:

Медіа освіта, мас-медійна підготовка, американські педагогічні працівники, media education, mass-media training, the American educators.

Анотація

В статті розглядається поняття самоосвіти як педагогічного явища; визначені засади реалізації самоосвітньої діяльності американськими вчителями; проаналізовані основні форми мас-медійної самоосвіти американських педагогів. Зроблено висновки про вміння вітчизняних педагогів використовувати на заняттях медіа-засоби, створювати різноманітні інформаційні пакети, електронні підручники, Інтернет-сайти. Висунуто пропозиції щодо започаткування спеціальних курсів та підготовки спеціальних медіа-педагогів з метою фахової допомоги при роботі з новими інформаційними технологіями.

В статье рассматривается понятие самообразования как педагогического явления; определены принципы реализации самообразовательной деятельности американскими учителями; проанализированы основные формы масс-медийного самообразования американских педагогов. Сделаны выводы об умении отечественных педагогов использовать на занятиях медиа-средства, создавать разнообразные информационные пакеты, электронные учебники, Интернет-сайты. Выдвинуты предложения относительно учреждения специальных курсов и подготовки специальных медиа-педагогов с целью профессиональной помощи при работе с новыми информационными технологиями.

The concept of self-education as a pedagogical phenomenon, the principles of the implementation of American teachers’ self-educational activities are discussed in the article. The main forms of media self-education of American teachers are analyzed. Conclusions about native teachers’ ability to use media facilities, to create various informative packages, electronic textbooks, internet sites and other means are done. Suggestions related to special courses establishing and special media teachers preparation with the purpose of professional help while new information technologies using are thrown out.

Біографії авторів

С. Шумаєва, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри практики іноземних мов

Н. Гут, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат філологічних наук, доцент кафедри практики іноземних мов

Посилання

Judge H. American Schooling and History : an English View // Oxford Review of Education. – 1977. – № 3. – Р. 235–246.

Кудін В. О. Засоби масової інформації та професійна освіта. – К., 2002. – 206 с.

Бок Д. Университеты и будущее Америки / Д. Бок ; пер. с англ. – М. : Изд-во МГУ, 1993. – 128 с.

Пуховська Л. П. Професійна підготовка вчителя у світовому освітньому просторі: статистичні характеристики / Л. П. Пуховська // Шлях освіти. – 2004. – № 1. – С. 17–20.

David G. Myers. The American Paradox. Spiritual Hanger in an Age of Plenty. Vale University Press. – New Haven and London, 2000.

Стівенсон Д. К. Життя та організації в США / Д. К. Стівенсон. – Штуттгарт, Мюнхен, Дюссельдорф, Лейпціг : Ernst Klett Verlag, 1998. – 205 с.

Красовицький М. Підвищення кваліфікації вчителів. Досвід США // Рідна школа. – 1997. – № 5. – С. 78–80.

Заболотна О. А. Політико-правовий напрямок соціалізації учнівської молоді в закладах середньої освіти США // Теоретико-методологічні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : збірник наукових праць. – К. – Житомир : Волинь, 2003. – Кн. 2. – С. 325–333.

Cropley A. J. Educational Technology and Educational Practice: The Case of Lifelong Learning / In C. K. Knapper (Ed.) Expanding Learning through New Communication Educational s. New Directions for Teaching and Learning. – San-Fransisco : Jossey–Bass, 1982. – № 9. – P. 69–80.

Potashnik M.; Adkins D. 1996. Cost Analysis of Information Technology Projects in Education: Experiences from Developing Countries. Education and Technology Series, Vol. 1, №. 3. World Bank. – Washington, D.C. www.pitt.edu/~jeregall/pdf/vln3.pdF).

Zuber-Skerritt O. Professional Development in Higher Education. A Theoretical Framework for Action Research. – Kogan Page Ltd., 1992. – 227 р.

Carnevale D. New broadcasts will offer 24-hour training for teachers // The chronicle of higher education. – N.-Y. – 1999. – November 2. – V. 26, № 14. – P. A71.

Carr S. N. Y. Public schools plan online teacher training // The Chronicle of higher education. – N.-Y. – 2000. – October 7. – V. XLVII, № 7. – Р. А66.

##submission.downloads##

Як цитувати

Шумаєва, С., & Гут, Н. (2019). МАС-МЕДІЙНА САМООСВІТА АМЕРИКАНСЬКИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2011.188889

Номер

Розділ

Статті