ДІЯЛЬНІСНЕ СПРЯМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНО-КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Марія Шмир Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім. Тараса Шевченка., Україна https://orcid.org/0000-0002-2703-6527

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2019.190358

Ключові слова:

Пізнавальна діяльність, активність, дидактичні умови, самоконтроль, цілеспрямованість, свідомість і міцність засвоєння знань, діяльнісний підхід, іноземна мова.

Анотація

Актуальність дослідження полягає у розкритті взаємозвʼязку діяльнісного, компетентнісного і комунікативного підходів у процесі підготовки вчителя іноземної мови. Обґрунтовано схему взаємозвʼязку названих підходів у процесі формування пізнавальної діяльності, окреслено основні компоненти пізнавальної діяльності та дидактичні умови їх реалізації. Зʼясновано, що реалізація діяльнісного підходу проявляється у розвитку активності, індивідуалізації навчальної діяльності, співпраці, саморозвитку та самоконтролю. Визначення рівня розвитку пізнавальної діяльності підтверджує ефективність впровадження діяльнісного підходу у навчальний процес.

Біографія автора

Марія Шмир, Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім. Тараса Шевченка.

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов та методики їх викладання

Посилання

Atanov, G. (2001). Dejatelnostnyi podkhod v obuchenii. Donetsk: YEAI-pres [in Ukrainian].

Huzii, N. (2007). Diialnisno-oriientovani metodolohichni zasady pedahohichnoho profesionalizmu. Problemy suchasnoi pedahohichnoi osvity. Seriia “Pedahohika i psykholohiya”. Yalta, 15, 118–125 [in Ukrainian].

Sus, B., Shut, M. (2007). Diialnisnyi pidkhid yak efektyvnyi sposib zabezpechennia diievosti znan. Zbirnyk naukovykh prats. Pedahohichni nauky. Berdiansk, 4, 5–8 [in Ukrainian].

Stefanovskaja, T. (1998). Pedagogika: Nauka i iskusstvo: kurs lektsij. Moskva [in Russian].

Shchukina, G. (1986). Rol dejatelnosti v uchebnom protsesse: [kn. dlja uchitelja]. Moskva [in Russian].

Leontjev, A. (1975). Dejatelnost. Soznanije. Lichnost. Moskva [in Russian].

Kochina, L., Sidanich, I. (2009). Orhanizatsija i zmist samostijnoi roboty studentiv. Pochatkova osvita, 11, 20–22 [in Ukrainian].

Breigina, M. (2000). O samokontrole v obuchenii inostrannomu yazyku. Inostrannyje yazyki v shkole, 1/2, 22 [in Russian].

Aleksandrov, D. (1986). Samokontrol, samokorrektsiia i formirovaniie uchebnoj poznavatelnoj aktivnosti uchashchikhsja. Kontrol v obuchenii inostrannym yazykam v shkole. Moskva, 71–75 [in Russian].

Galskova, N. (1987). Povyshenije effektivnosti kontrolja pri differentsiirovannom obuchenii. Inostrannyje yazyki v shkole, 4, 57–60 [in Russian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Шмир, М. (2019). ДІЯЛЬНІСНЕ СПРЯМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНО-КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 201–207. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2019.190358

Номер

Розділ

Статті