ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БРИТАНСЬКИХ ШКОЛЯРІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2019.190370Ключові слова:
Курикулум, навчальна діяльність, ключові етапи навчання, британські школярі, кваліфікаційні іспити, тестування, структура шкільної освіти, місцеві органи управління освітою.Анотація
У статті розглянуто питання організації навчальної діяльності школярів у Великій Британії. Досліджено основні документи, на основі яких відбувається організація навчання у британських школах. Встановлено, що головним документом, який унормовує роботу британських шкіл є курикулум, у статті визначено його цілі. Виокремлено та проаналізовано ключові етапи навчання, подано співвідношення років навчання та ключових етапів навчання, визначено періодизацію шкільної освіти в Англії, Уельсі, Північній Ірландії та Шотландії.Посилання
Lokshyna, О. I. (2007). Kvalifikatsiina orientovanist zmistu osvity u Velykii Brytanii [Qualification orientation of the content of education in Great Britain]. URL: http://www.nbuv.gov.ua/portal/ soc_gum/pspo/2007_13_1/doc_pdf/ Lokshina_st.pdf [in Ukrainian].
Bush, M. (2016). Beyond Adversity. URL: https://youngminds.org.uk/ resources/policy/beyond-adversity/
Department for Education. (2011). The Framework for the National Curriculum. A report by the Expert Panel for the National Curriculum review. London: Department for Education, 77.
Office for National Statistics. (2016). Selected children’s well-being measures by country. URL: https://www.ons.gov.uk/peoplepopulationandcommunity/wellbeing/adhocs/005283selectedchildrenswellbei ngmeasuresbycountry
Organization of the education system in the United Kingdom – England, Wales and Northern Ireland (2008–2009) Education, Audiovisual & Culture Executive Agency, 671.
Organization of the education system in the United Kingdom – Scotland (2008–2009) Education, Audiovisual & Culture Executive Agency, 212.
Print, M. (1988). Curriculum Development and Design. Sydney: Allen & Unwin, 193.
Posner, G. J. (1998). Models of Curriculum Planning. The Curriculum: Problems, Politics and Possibilities / ed. by Landon E. Beyer and Michael W. Apple. N. Y.: State University of New York Press, 77–79.
Tickell, C. (2011) The Early Years: Foundations for Life, Health and Learning. London : DfE, 56.
Torrance, H. (2006). Globalising Empiricism: what, if anything, can be learned from International Comparisons of Educational Achievement?: Education, Globalisation and Social Change. et. Al. (eds). Oxford: Oxford University Press, 92.
Whitefield schools and centre. (2013). Timetabling the Curriculum. URL: http://www.whitefield.org.uk/ Policies/PupilProgress&CurriculumPolicies/
YoungMinds. (2017). Research for Wise Up campaign. URL: http://www.youngminds.org.uk/wiseup