ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БРИТАНСЬКИХ ШКОЛЯРІВ

Автор(и)

  • Ірина Постоленко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-8533-8614

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2019.190370

Ключові слова:

Курикулум, навчальна діяльність, ключові етапи навчання, британські школярі, кваліфікаційні іспити, тестування, структура шкільної освіти, місцеві органи управління освітою.

Анотація

У статті розглянуто питання організації навчальної діяльності школярів у Великій Британії. Досліджено основні документи, на основі яких відбувається організація навчання у британських школах. Встановлено, що головним документом, який унормовує роботу британських шкіл є курикулум, у статті визначено його цілі. Виокремлено та проаналізовано ключові етапи навчання, подано співвідношення років навчання та ключових етапів навчання, визначено періодизацію шкільної освіти в Англії, Уельсі, Північній Ірландії та Шотландії.

Біографія автора

Ірина Постоленко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри англійської мови та методики її навчання

Посилання

Lokshyna, О. I. (2007). Kvalifikatsiina orientovanist zmistu osvity u Velykii Brytanii [Qualification orientation of the content of education in Great Britain]. URL: http://www.nbuv.gov.ua/portal/ soc_gum/pspo/2007_13_1/doc_pdf/ Lokshina_st.pdf [in Ukrainian].

Bush, M. (2016). Beyond Adversity. URL: https://youngminds.org.uk/ resources/policy/beyond-adversity/

Department for Education. (2011). The Framework for the National Curriculum. A report by the Expert Panel for the National Curriculum review. London: Department for Education, 77.

Office for National Statistics. (2016). Selected children’s well-being measures by country. URL: https://www.ons.gov.uk/peoplepopulationandcommunity/wellbeing/adhocs/005283selectedchildrenswellbei ngmeasuresbycountry

Organization of the education system in the United Kingdom – England, Wales and Northern Ireland (2008–2009) Education, Audiovisual & Culture Executive Agency, 671.

Organization of the education system in the United Kingdom – Scotland (2008–2009) Education, Audiovisual & Culture Executive Agency, 212.

Print, M. (1988). Curriculum Development and Design. Sydney: Allen & Unwin, 193.

Posner, G. J. (1998). Models of Curriculum Planning. The Curriculum: Problems, Politics and Possibilities / ed. by Landon E. Beyer and Michael W. Apple. N. Y.: State University of New York Press, 77–79.

Tickell, C. (2011) The Early Years: Foundations for Life, Health and Learning. London : DfE, 56.

Torrance, H. (2006). Globalising Empiricism: what, if anything, can be learned from International Comparisons of Educational Achievement?: Education, Globalisation and Social Change. et. Al. (eds). Oxford: Oxford University Press, 92.

Whitefield schools and centre. (2013). Timetabling the Curriculum. URL: http://www.whitefield.org.uk/ Policies/PupilProgress&CurriculumPolicies/

YoungMinds. (2017). Research for Wise Up campaign. URL: http://www.youngminds.org.uk/wiseup

##submission.downloads##

Як цитувати

Постоленко, І. (2019). ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БРИТАНСЬКИХ ШКОЛЯРІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 157–163. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2019.190370

Номер

Розділ

Статті