КРИТЕРІЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ МАГІСТРАТУРИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ У ВОКАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Лю Цзя

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2016.196000

Ключові слова:

Інноваційні методи, вокально-фахова підготовка, критерії, показники, innovative techniques, vocal and professional training, criteria, indicators.

Анотація

У статті розглядається проблема підготовленості іноземних студентів-магістрантів до впровадження інноваційних методів навчання у вокально-фаховій діяльності. Автор визначає та обґрунтовує основні критерії та показники досліджуваної підготовленості: мотиваційно-ціннісний критерій (позитивна мотивація на використання інноваційних методів навчання у професійній діяльності; наявність пізнавального інтересу до інноваційних методів вокально-фахової підготовки та ін.); когнітивно-технологічний критерій (знання, необхідні для впровадження інноваційних методів; сформованість професійних умінь і навичок із застосуванням інноваційних технологій та ін.); творчо-практичний критерій (сформованість творчого мислення; здатність до нетрадиційних підходів у професійній діяльності та ін.).

В статье рассматривается проблема подготовленности иностранных студентов-магистрантов к внедрению инновационных методов обучения в вокально-профессиональной деятельности. Автор определяет и обосновывает основные критерии и показатели исследуемой подготовленности: мотивационно-ценностный критерий (положительная мотивация на использование инновационных методов обучения в профессиональной деятельности, наличие познавательного интереса к инновационным методам вокально-профессиональной подготовки и др.); когнитивно-технологический критерий (знания, необходимые для внедрения инновационных методов; сформированность профессиональных умений и навыков по применению инновационных технологий и др.); творчески-практический критерий (сформированность творческого мышления, способность к нетрадиционным подходам в профессиональной деятельности и др.).

The problem of training of foreign students-undergraduates to the introduction of innovative teaching methods in the vocal-employment activities. The author defines the nature and grounds the appropriateness basic criteria and indicators studied fitness, motivational value criterion (positive motivation to use innovative teaching methods in professional activities, the presence of cognitive interest in innovative vocal and professional training, valuable attitude to innovation and its role in the solution ‘Liabilities topical issues of general musical and pedagogical education); cognitive and technological criteria (knowledge necessary for the implementation of innovative methods, formation of professional skills and the application of innovative technologies, awareness of existing best practices in the field of vocal and vocational training); creative and practical criterion (formation of creative thinking, the ability to non-traditional approaches to professional activities, the ability to develop creativity in students).

Посилання

Анисимов С. Ф. Духовные ценности: производство и потребление / С. Ф. Анисимов. – М. : Мысль, 1988. – 253 с.

Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології : Навчальний посібник / І. М. Дичківська. – К. : Академвидав, 2004. – 352 с.

Ніколенко Д. Ф. Питання психології радянського вчителя / Д. Ф. Ніколенко. – К. : Радянська школа, 1957. – 35 с.

Про порядок вивчення, узагальнення, поширення та практичного впровадження позитивного педагогічного досвіду та педагогічних інновацій у системі ПТО : Методичні рекомендації / [уклад. Н. Ю. Самойленко]. – Суми : НМЦ ПТО, 2007. – 23 с.

Рубинштейн С. Л. О мышлении и о путях его исследования С. Л. Рубинштейн. – М. : АН СССР, 1958. – 145 с.

Тараненко І. Г. Демократичні цінності у процесі становлення громадянина / І. Г. Тараненко // Педагогіка і психологія. – 1997. – № 1. – С. 150–152.

Українсько-російський словник / [уклад. В. С. Ільїн та ін.] – 7-ме вид. – Київ : Українська радянська енциклопедія, 1990. – 937 с.

Щукина Г. И. Педагогические проблемы формирования познавательных интересов учащихся / Г. И. Щукина. – М. : Педагогика, 1988. – 208 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Цзя, Л. (2020). КРИТЕРІЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ МАГІСТРАТУРИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ У ВОКАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 175–182. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2016.196000

Номер

Розділ

Статті