ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ В УМОВАХ КРИЗОВОГО СТАНУ ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Олег Нікітюк
  • Єлизавета Шевченко

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2016.196012

Ключові слова:

Соціальна культура інтелектуальної власності, педагогічні працівники, педагогічна діяльність, інноваційна діяльність, social culture of intellectual property, pedagogical workers, pedagogical activity, innovative activity.

Анотація

Розглянуто проблемні питання, пов’язані з розглядом творів педагогічного напрямку та проведенням своєчасної фахової експертизи об’єктів інтелектуальної власності, що дозволить авторам зменшити час на розгляд творів і сформувати соціальну культуру інтелектуальної власності в науковому середовищі. Висвітлено значення факту, що через відсутність соціальної культури інтелектуальної власності у суспільстві та інноваційної творчої підготовки майбутніх педагогічних працівників знижується загальний результат їхньої підготовки у вищих навчальних закладах.

Рассмотрены проблемные вопросы, связанные с рассмотрением произведений педагогического направления и проведением своевременной профессиональной экспертизы объектов интеллектуальной собственности, которая позволит авторам уменьшить время на рассмотрение произведений и сформировать социальную культуру интеллектуальной собственности в научной среде. Отражено значение факта, что из-за отсутствия социальной культуры интеллектуальной собственности в обществе и инновационной творческой подготовки будущих педагогических работников снижается общий результат их подготовки в высших учебных заведениях.

The problem questions, related to consideration of works of pedagogical direction and realization of timely professional examination of objects of intellectual property that will allow to the authors to decrease time for consideration of works and form the social culture of intellectual property in a scientific environment, are considered. The value of fact, that for lack of social culture of intellectual property in society and innovative creative preparation of future pedagogical workers the general result of their preparation goes down in higher educational establishments is reflected. Importance of creative activity of future pedagogical worker is marked that gives an opportunity deeper to realize all meaningfulness of pedagogical labour and professional calling to him, really to estimate potential possibilities and realize creative.

Посилання

Ананьев Б. Г. Инновационная деятельность педагога в процессе егопрофессионального становления: монография / В. А. Адольф, Н. Ф. Ильина. – Красноярск : Полином, 2007. – 204 с.

Аніщенко О. В. Технології особистісного і професійного розвитку у контексті формування інноваційного потенціалу особистості / О. В. Аніщенко// Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. праць. – К.; Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2014. – Вип. 2 (9). – С. 24–29.

Брунер Дж. Психология познания. – М. : Прогресс, 1977. – 197 с.

Виготський Л. С. Психология подростка. – М. : Педагогика, 1982. – 361 с.

Гальперін П. Я. Розвиток досліджень з формуванню розумових дій // Психологічна наука у СРСР. Т. 1. М. : Изд-во АПН РРФСР, 1959.

Зеер Э. Ф., Новоселов С. А., Сыманюк Э. Э. Критериально-оценочная деятельность диссертационных советов в аспекте повышения качества педагогических инноваций / Э. Ф. Зеер, С. А. Новоселов, Э. Э. Сыманюк // Образование и наука: Известия УрО РАО. – 2008. – № 6 (54).

Игошев Б. М., Зеер Э. Ф., Сыманюк Э. Э., Давыдова Н. Н. Институциональное обеспечение внедрения инноваций в образова-тельную практику: Коллективная монография. Урал. гос. пед. ун-т. – Екатеринбург, 2011. – 253 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Нікітюк, О., & Шевченко, Є. (2020). ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ В УМОВАХ КРИЗОВОГО СТАНУ ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ ТА ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 242–248. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2016.196012

Номер

Розділ

Статті