ОСТАННІ ТЕНДЕНЦІЇ ПІДГОТОВКИ ЕКОНОМІСТІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Алла Загородня

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2016.196080

Ключові слова:

Економічна галузь, економічна освіта, професійна підготовка, тенденції підготовки економістів, вища економічна освіта, economic sector, economic education, professional training, Trends preparation economists, higher economic education.

Анотація

Метою дослідження є висвітлення останніх тенденцій підготовки економістів у вищих навчальних закладах України. Автором здійснено моніторинг та проаналізовано дослідження науковців з цієї проблеми. Автор робить висновок, що процес модернізації професійної підготовки фахівців економічної галузі зорієнтований на розвиток особистості та інтеграцію в європейський світовий освітній простір. Зміна пріоритетів професійної підготовки фахівців економічної галузі та завдання створення ефективної системи ступеневої професійної підготовки визначають появу низки певних тенденцій.

Целью исследования является освещение последних тенденций подготовки экономистов в высших учебных заведениях Украины. Автором осуществлен мониторинг и проанализированы исследования ученых по этой проблеме. Автор делает вывод, что процесс модернизации профессиональной подготовки специалистов экономической отрасли ориентирован на развитие личности и интеграцию в европейское мировое образовательное пространство. Изменение приоритетов профессиональной подготовки специалистов экономической отрасли и задачи создания эффективной системы многоступенчатой профессиональной подготовки определяют появление ряда определенных тенденций.

The aim of the study is to highlight the latest trends economists training in higher educational institutions of Ukraine. The author has monitored and analyzed scientific studies on this issue. The author reveals the problem of the quality and content of professional training of the economic sector in Ukraine. The author notes that the requirements of social order of modern society on training specialists of economic sectors as creative individuals, capable professional and personal self-development and self-improvement to function in a changing environment professional environment, determine the relevance of renewal, reform and modernize the content of their training in terms of higher education . The author concludes that the process of modernization of professional training of the economic sector focused on personal development and integration into the European world educational space. Changing priorities professional training sector and economic task of creating an effective system of step training determine the appearance of a number of specific trends.

Посилання

Національна доктрина розвитку освіти. – К., 2001.

Петрова І. Економіко-правові засади забезпечення зайнятості населення України // Україна: аспекти праці. – 2002. - № 6. - С. 8–11.

Колот А. М. Міждисциплінарний підхід як передумова розвитку економічної науки та освіти / Анатолій Михайлович Колот // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія: Економіка, № 158, 2014. – С. 18–21.

Захарін С. В. Економічна диверсифікація як ефективний механізм забезпечення розвитку підприємства / С. В. Захарін // Вісник КНУТД, № 1, 2012. – С. 139–145.

Закон України «Про інноваційну діяльність», 05.12.2012 // [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/40-15.

Войтович Р. В. Вплив глобалізації на розвиток сучасного світу // [Електронний ресурс] // Сайт «Відкриті очі». – Режим доступу: http://www.vidkryti-ochi.org.ua/2013/06/blog-post.html. – Назва з екрану. 7. Федулова Л. І. Актуальні проблеми менеджменту в Україні: монографія – К.: Фенікс, 2005. – 320 с.

Сисоєва С. О. Наукові дослідження як результат творчого пошуку і професійної самореалізації педагога [Електронний ресурс] / С. О. Сисоєва. – Режим доступу: http://sysoeva.org/2008/03/20/naukov_dosldzhennja_jak_rezultat_tvorchogo_poshuku__profesonalno_samorealzac_pedagoga.html

Ножовнік О. М. Формування самоосвітньої компетенції майбутніх фахівців з міжнародної економіки у процесі вивчення іноземних мов : дисерт. на здоб. ….канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Київ, 2011. – 341 с.

Ажажа М. А. Інтелектуалізація економіки: інноваційний і людський потенціал в умовах глобалізації / М. А. Ажажа // [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/natural/Vnulp/Ekonomika/2008_628/02.pdf

Лисецька Н. М. Динамізація інституційних інструментів у системі ефективного створення національної інноваційної моделі: світовий досвід / Н. М. Лисецька // Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку, 2011, № 2 // [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/Soc_Gum/Piir/2011_2/02piir20.pdf – С. 225–232.

##submission.downloads##

Як цитувати

Загородня, А. (2020). ОСТАННІ ТЕНДЕНЦІЇ ПІДГОТОВКИ ЕКОНОМІСТІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 106–113. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2016.196080

Номер

Розділ

Статті