ЕФЕКТИВНІСТЬ ВПЛИВУ КОЛЕКТИВУ НА ВИХОВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ОБОВ’ЯЗКУ МАЙБУТНІХ ПРАЦІВНИКІВ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ

Автор(и)

  • Ярослав Ільчишин

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2016.196082

Ключові слова:

Професійний обов’язок, ефективність виховання, колектив, обов’язок, особливості виховання професійного обов’язку, ознаки колективу, педагогічні технології виховання, особливості та можливості виховних систем.

Анотація

У статті розглядається поняття професійного обов’язку, ефективність його виховання в колективі, особливості виховання професійного обов’язку і технології виховання. Взаємозв’язок між педагогом, вихователем, викладачем курсантом і студентом. Вплив колективу на виховання професійного обов’язку. Розглянуті специфічні особливості у виховній роботі з курсантами та студентами, що навчаються у вищому навчальному закладі. Виокремлено деякі особливості і можливості виховних систем конкретної навчальної групи, що підвищують ефективність роботи офіцерського складу та педагогів.

В статье рассматривается понятие профессионального долга, эффективность его воспитания в коллективе, особенности воспитания профессионального долга и технологии воспитания. Взаимосвязь между педагогом, воспитателем, преподавателем курсантом и студентом. Влияние коллектива на воспитание профессионального долга. Рассмотрены специфические особенности в воспитательной работе с курсантами и студентами, обучающимися в высшем учебном заведении. Выделены некоторые особенности и возможности воспитательных систем конкретной учебной группы, повышающие эффективность работы офицерского состава и педагогов.

This article is devoted to the research of the ideas of professional responsibility, the effectiveness of its promotion in a collective, specifics of developing of professional responsibility, and technologies of education. The relationship between a teacher, an educator, a cadet teacher and a student; the influence of a collective on the developing of professional responsibility are also included in this study. Specific features of educational process in a collective of cadets and students that study in a higher educational establishment are also reviewed in this article. The principles of purpose, many factors, continuous educational process, complexity, multiplicity, carrying out effective impact on staff education regarding professional duties future employees of State Emergency Service of Ukraine. The research proposes some models of educational programs for specific study groups, which increase the efficiency of the work process for officers and teachers.

Посилання

Васильєва М. П. Основи педагогічної деонтології : навч. посіб. / М. П. Васильєва. – Х. : Нове слово, 2003. – С. 95–97.

Козловський Ю., Козловська І. Теоретичні основи та можливості практичного застосування едукаційної інтегрології // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: педагогічні науки. – 2014. – № 41. – С. 7–11.

Косенко Ю. М. Загальна педагогіка : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. напряму підготовки 6.010101 «Дошкільна освіта». – Маріуполь: ТОВ «Друкарня «Новій світ», 2008. – 280 с.

Макаренко А. С. Воспитание гражданина/ [сост. Р. М. Бескина, М. Д. Виноградова]. – М. : Просвещение, 1988. – 304 с.

Павлова М. П. Педагогическая система А. С. Макаренко / М. П. Павлова. – 2-е изд. – М. : Высшая школа, 1965. – 324 с.

Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затверджене Указом Президента України від 16 січня 2013 року №20/2013 «Деякі питання Державної служби України з надзвичайних ситуацій».

Философский энциклопедический словарь / гл. ред.: Л. Ф. Ильичев и др. – М.: Сов. энцикл., 1983. – 839 с.

Ягупов В. В. Чинники становлення особистості військового професіонала / В. В. Ягупов, О. В. Ягупова // Креативна педагогіка:Наук.-метод. журнал / Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки. – Вінниця, 2011. – № 1. – С. 120–125. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.infolibrary.com.ua/libs/stattya/5735-chinniki-stanovlennja-osobistostivijskovogo-profesionala.html

Якимович Т. Д. Модернізація науково-методичного забезпечення професійної підготовки / Тетяна Дмитрівна Якимович // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2013. – №5. – С. 97–103.

##submission.downloads##

Як цитувати

Ільчишин, Я. (2020). ЕФЕКТИВНІСТЬ ВПЛИВУ КОЛЕКТИВУ НА ВИХОВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ОБОВ’ЯЗКУ МАЙБУТНІХ ПРАЦІВНИКІВ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 114–121. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2016.196082

Номер

Розділ

Статті