ТУРИСТСКО-КРАЕВЕДЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ КАК СОСТАВНАЯ ЧАСТЬ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ ПРОГРАММ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2014.197520Ключові слова:
Туристсько-краєзнавча діяльність, загальноосвітні заклади, школярі, моральне виховання.Анотація
У статті констатовано, що в цей час найбільш ефективною формою організації туристсько-краєзнавчої діяльності учнів є польові туристські табори, які вимагають мінімальних економічних витрат і дають високий педагогічний ефект. Вони сприяють не тільки збереженню складу дитячих об’єднань, але і вирішенню питань продовження навчального процесу, підготовки дитячого туристського та краєзнавчого активу, обміну досвідом роботи педагогів, підвищення їхньої кваліфікації.
Посилання
Назарбаев Н. А. «Стратегия «Казахстан – 2050» – новый политический курс состоявшегося государства» Послание Президента страны народу Казахстана [Електронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.akorda.kz/ru/page/page_poslanie-prezidenta-respubliki-kazakhstan-n-nazarbaevanarodu-kazakhstana-14-dekabrya-2012-g_1357813742
Никонова М. А. Землеведение и краеведение / М. А. Никонова, П. А. Данилов. – М. : Академия, 2000. – 239 с.
Остапец А. А. Туристско-краеведческая деятельность детско-юношеского клуба «Родина» г. Москвы / А. А. Остапец. – М. : Прометей, 1992. – 106 c.
Журнал география в школе. – 2002. – № 8. – 62 с.