СУТНІСТЬ І ПРОБЛЕМИ ВИХОВАННЯ ДУХОВНО-МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2019.200148Ключові слова:
Духовно-моральні цінності, заклад вищої освіти, виховання, особистість, студенти, гуманітарні спеціальності, самореалізація, демократія і гуманізм.Анотація
У статті визначено сутність поняття «виховання духовно-моральних цінностей» молоді. Розглянуто аспекти та етапність формування духовно-моральних цінностей студентів гуманітарних спеціальностей. Особливу увагу приділено розгляду проблем вдосконалення процесу виховання духовно-моральних цінностей студентів гуманітарних спеціальностей. Завдання і стратегія вищої школи – навчити студентів взаємодіяти на основі духовно-моральних цінностей в гармонії з іншими людьми, собою і навколишнім світом. У формуванні духовно-моральної особистості важлива роль освітніх установ. Модель освіти в цьому випадку повинна базуватися на принципах демократії і гуманізму, створюючи умови для розвитку і самореалізації особистості.Посилання
Berdyaev, N. A. (1994). Filosofiya svobodnogo dukha. Moscow: Respublika [in Russian].
Dodonov, R. A. (1998). Algoritm samorazvertyvaniya dukhovnoy zhizni obshchestva. Nova paradigm. Issue 6, 53–58 [in Russian].
Kagan, M. S. (1996). Filosofiya kultury. Saint Petersburg: Petropolis [in Russian].
Natsionalna prohrama vykhovannia ditei ta uchnivskoi molodi. (2006). Knyha zastupnyka dyrektora z vykhovnoi roboty. Kharkiv: Torsіng plus, 197–224 [in Ukrainian].
Pomytkin, E. O. (2007). Psykholohіia dukhovnoho rozvytku osobystostі. Kyiv: Nash Chas [in Ukrainian].
Troitskiy, V. Y. (1998). Natsionalnye dukhovnye traditsii i budushchee russkogo obrazovaniya. Pedagogika, 2, 3–7 [in Russian].
Yaspers, K. (1994). Smysl i naznachenie istorii. Moscow: Republic [in Russian].