СУТНІСТЬ І СТРУКТУРА ІНТЕРАКТИВНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Алла Кучай Комунальний вищий навчальний заклад «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т. Г. Шевченка»., Україна https://orcid.org/0000-0002-0133-2109

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2019.200166

Ключові слова:

Сутність, структура інтерактивних педагогічних технологій, педагогічна технологія, професійна готовність, майбутні педагоги закладів дошкільної освіти, інтерактивні педагогічні технології, освітня діяльність, діти дошкільного віку.

Анотація

У статті розглядаються теоретичні аспекти сутності, структури інтерактивних педагогічних технологій та основи формування готовності майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти до застосування інтерактивних педагогічних технологій у професійній діяльності. З’ясовано, відсутність єдиної освітньої структури інтерактивних педагогічних технологій. Зазначено, що застосування інтерактивних педагогічних технологій в освітньому процесі закладів дошкільної освіти здійснюється за умови безпосереднього втілення в освітній педагогічній діяльності з дітьми дошкільного віку запропонованої нами структури інтерактивних педагогічних технологій, яка набуває таких властивостей і станів, що забезпечують можливість ефективно організовувати освітню діяльність та оптимально нею управляти.

Біографія автора

Алла Кучай, Комунальний вищий навчальний заклад «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т. Г. Шевченка».

Викладач-методист.

Посилання

Aguerrondo, I. (2010). Complex knowledge and education competences.

Dickinson, L. (1987). Self-instruction in Language Learning. Cambridge. Cambridge University Press.

Kwok, K., Ghrear, S., Li, V. et al. (2016). Children can learn new facts equally well from interactive media versus face to face instruction. URL: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5078753/

Maslow, A. H. (1968). Towards a psychology of being. 2nd ed. New York.

Honchar, N. (2016). Formuvannia hotovnosti maibutnikh vykhovateliv do pidhotovky ditei do shkoly shliakhom vykorystannia interaktyvnykh tekhnolohii. Naukovyi visnyk MNU im. V. O. Sukhomlynskoho. Pedahohichni nauky, Issue 2, 45–48 [in Ukrainian].

Komar, O. (2019). Interaktsiia yak osnova osvitnoho spivprobitstva na urokakh u pochatkovii shkoli. Psykholoho-pedahohichni problemy suchasnoi shkoly. Uman, Issue 1, 64–70 [in Ukrainian].

Mid, Dzh. (1996). Ot zhesta k simvolu. Amerikanskaja sociologicheskaja mysl'. Teksty. V. I. Dobren'kova (Ed.). Moskva, 213–221 [in Russian].

Pometun, O. I., Pobirchenko, N. S., Kobernyk, H. I. et al. (2008). Interaktyvni tekhnolohii: teoriia ta metodyka. Uman – Kyiv [in Ukrainian].

Pometun, O., Pyrozhenko, L. (2003). Interaktyvni tekhnolohii navchannia. Vidkrytyi urok, 3–4, 19–31 [in Ukrainian].

Selevko, H. K. (1998). Sovremennye obrazovatelnye tekhnolohyy. Moskva: Nar. obrazovanye [in Russian].

Skrypnyk, M. I. (2013). Interaktyvni tekhnolohii v pisliadyplomnomu navchanni. Kyiv: DVNZ «Un-t menedzhm. osv.» [in Ukrainian].

Sovremennye sposoby aktivizacii obuchenija. (2006). T. S. Panina, L. M. Vavilova; T. S. Paninoj (Ed.). Moskva: Akademija [in Russian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Кучай, А. (2019). СУТНІСТЬ І СТРУКТУРА ІНТЕРАКТИВНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 107–113. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2019.200166

Номер

Розділ

Статті