АНАЛІЗ МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ

Автор(и)

  • Олег Малишевський Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-7653-7862

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2019.200167

Ключові слова:

Професійна мобільність, мотиваційна сфера, мотивація, мотиви, цінності, професійні цінності, професіоналізм, готовність до професійної мобільності інженерів-педагогів комп’ютерного профілю.

Анотація

У теоретичному аналізі мотиваційної сфери готовності до професійної мобільності інженерів-педагогів комп’ютерного профілю визначено, що мотиваційна сфера містить у собі систему особистісно-професійних цінностей і установок, які позитивно відтворюють соціальну, професійну й особистісну значущість професійної освіти і впливають на формування системи мотивів цілеспрямованого творчого оволодіння фаховими компетентностями для розвитку професійної мобільності. Доведено, що мотиваційна сфера майбутнього фахівця має вагомий вплив на формування готовності до професійної мобільності інженера-педагога комп’ютерного профілю і є дієвим інструментом адаптації до суспільно-професійної діяльності.

Біографія автора

Олег Малишевський, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри професійної освіти та технологій за профілями.

Посилання

Veber, M. (1990). Izbrannyye proizvedeniya. Moskva: Progress [in Russsian].

Vyzhletsov, G. P. (1996). Aksiologiya kultury. Sankt-Peterburg: SPbGU [in Russsian].

Gaydenko, P. P. (2003). Nauchnaya ratsionalnost i filosofskiy razum. Moskva: Progress-Traditsiya [in Russsian].

Gaydenko, P. P. (2000). Nravstvennaya priroda cheloveka v evropeyskoy traditsii XIX–XX vv. Eticheskaya mysl. Ezhegodnik. Moskva: IF RAN, 88–106 [in Russsian].

Gromkova, M. T. (2003). Psikhologiya i pedagogika professionalnoy deyatelnosti. Moskva: Yuniti-Dana [in Russsian].

Zaniuk, S. S. (2002). Psykholohiia motyvatsii. Kyiv: Lybid [in Ukrainian].

Kagan, M. S. (1997). Filosofskaya teoriya tsennosti. Sankt-Peterburg: Petropolis [in Russsian].

Kovalev, A. G. (1969). Psikhologiya lichnosti. Moskva: Prosveshchenie [in Russsian].

Levin, K. (2000). Teoriya polya v sotsialnykh naukakh. Sankt-Peterburg: Sensor [in Russsian].

Myasishchev, V. N. (2005). Psikhologiya otnosheniy. Moskva: MPSI [in Russsian].

Pazenok, V. S. (1990). Sotsialna kultura i sotsialna tvorchist. Kyiv: Znannia [in Ukrainian].

Filosofiya. (2004). V. N. Lavrinenko (Ed.). Moskva: Jurist [in Russsian].

Kluckhohn, C. (1951). Values and Value-Orientations in the Theory of Action: An Exploration in Definition and Classification. Toward a General Theory of Action. Parsons, T. and Shils, E. (Eds.). Harvard University Press, Cambridge, 388–433.

##submission.downloads##

Як цитувати

Малишевський, О. (2019). АНАЛІЗ МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 114–119. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2019.200167

Номер

Розділ

Статті