ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ УСПІШНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЗАСОБАМИ АКТИВНОГО СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Олена Хорольська Комунальний вищий навчальний заклад «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т. Г. Шевченка»., Україна https://orcid.org/0000-0002-8419-3529

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2019.200211

Ключові слова:

Професійні перспективи, соціальна та професійна зрілість, самоефективність, цілепокладання, емоційне благополуччя, професійне самовизначення, соціально-психологічне навчання, міжособистісне спілкування, тімбілдінг, оптимізація.

Анотація

У статті розглядається проблема формування професійної успішності майбутнього педагога, його самореалізації і розвитку творчих здібностей, навчально-професійної самоефективносні як показників соціально-професійної зрілості. Розкрито проєктну діяльність, зокрема тімбілдінг, тобто будування команди, яка спрямована на згуртування колективу, здійснюється у процесі використання активних методів взаємодії учасників тренінгу. Досліджено, що ігрові методи сприяють розвитку комунікативного, інтерактивного та перцептивного компонентів спілкування.

Біографія автора

Олена Хорольська, Комунальний вищий навчальний заклад «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т. Г. Шевченка».

Викладач вищої кваліфікаційної категорії.

Посилання

Bandura A. (2000).Teoriya sotsialnogo naucheniya. SPb.: Eurasia [in Russian].

Bogomolova N. N., Petrovskaya L. A. (1986). O metodakh aktivnoy sotsialno-psikhologicheskoy podgotovki. Vestnik MGU, 7, 15–24 [in Russian].

Gabay T. V. (2008). Pedagogicheskaya psikhologiya. Moscow: Akademiya [in Russian].

Yevdokymova N. O. (2011). Navchalnyi treninh yak tekhnolohiia pidhotovky fakhivtsia u vyshchomu navchalnomu zakladi: innovatsiinyi proekt. Mykolaiv: MNU im. V. O. Sukhomlynskoho [in Ukrainian].

Rodina O. N., Prudkov P. N. (2001). Osobennosti professionalnoy adaptatsii nachinayushchikh psikhologov. Vestnik MGU. Psikhologiya, 3, 25–35 [in Russian].

Shevchenko O. A. (2010). Treninhy profesiinoho stanovlennia molodykh pedahohiv. Kharkiv: Osnova [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Хорольська, О. (2019). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ УСПІШНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЗАСОБАМИ АКТИВНОГО СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО НАВЧАННЯ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 176–182. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2019.200211

Номер

Розділ

Статті