ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ УСПІШНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЗАСОБАМИ АКТИВНОГО СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2019.200211Ключові слова:
Професійні перспективи, соціальна та професійна зрілість, самоефективність, цілепокладання, емоційне благополуччя, професійне самовизначення, соціально-психологічне навчання, міжособистісне спілкування, тімбілдінг, оптимізація.Анотація
У статті розглядається проблема формування професійної успішності майбутнього педагога, його самореалізації і розвитку творчих здібностей, навчально-професійної самоефективносні як показників соціально-професійної зрілості. Розкрито проєктну діяльність, зокрема тімбілдінг, тобто будування команди, яка спрямована на згуртування колективу, здійснюється у процесі використання активних методів взаємодії учасників тренінгу. Досліджено, що ігрові методи сприяють розвитку комунікативного, інтерактивного та перцептивного компонентів спілкування.Посилання
Bandura A. (2000).Teoriya sotsialnogo naucheniya. SPb.: Eurasia [in Russian].
Bogomolova N. N., Petrovskaya L. A. (1986). O metodakh aktivnoy sotsialno-psikhologicheskoy podgotovki. Vestnik MGU, 7, 15–24 [in Russian].
Gabay T. V. (2008). Pedagogicheskaya psikhologiya. Moscow: Akademiya [in Russian].
Yevdokymova N. O. (2011). Navchalnyi treninh yak tekhnolohiia pidhotovky fakhivtsia u vyshchomu navchalnomu zakladi: innovatsiinyi proekt. Mykolaiv: MNU im. V. O. Sukhomlynskoho [in Ukrainian].
Rodina O. N., Prudkov P. N. (2001). Osobennosti professionalnoy adaptatsii nachinayushchikh psikhologov. Vestnik MGU. Psikhologiya, 3, 25–35 [in Russian].
Shevchenko O. A. (2010). Treninhy profesiinoho stanovlennia molodykh pedahohiv. Kharkiv: Osnova [in Ukrainian].