МОДЕЛЮВАННЯ СИСТЕМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ДО ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У КРОС-КУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ

Автор(и)

  • Юлія Шевченко Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького., Україна https://orcid.org/0000-0002-8460-6928

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2019.200217

Ключові слова:

Математичне моделювання, моделі виховання, моделі освіти, модель, моделювання, структура моделі удосконалення готовності студентів, духовно-моральний розвиток, молодший школяр, крос-культурний простір.

Анотація

Стаття присвячена теоретичному обґрунтуванню моделі удосконалення готовності студентів до духовно-морального розвитку молодших школярів у крос-культурному просторі. Встановлено, що модель системи удосконалення готовності виступає як засвоєння успішних практик духовно-морального розвитку молодших школярів у крос-культурному просторі. Доведено, що дана модель є вагомим елементом у процесі освітньої діяльності студента, методологічна опора для прогнозування особистісного зростання майбутнього вчителя початкової школи.

Біографія автора

Юлія Шевченко, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри початкової освіти.

Посилання

Bezruchko, B. P., Smirnov, D. A. (2005). Matematicheskoe modelirovanie i khaoticheskie vremennye ryady. Saratov: GosUNC «Kolledzh» [in Russian].

Bohdanova, I. M. (2003). Profesiino-pedahohichna pidhotovka maibutnikh uchyteliv na osnovi zastosuvannia innovatsiinykh tekhnolohii. Extended abstract of doctor’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].

Gusinskiy, Je. N. (1994). Postroenie teorii obrazovaniya na osnove mezhdisciplinarnogo sistemnogo pokhoda. Moskva: Shkola [in Russian].

Zhyhadlo, H. B. (2013). Model formuvannia metodychnoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury u protsesi orhanizatsii ta vyvchennia sportyvnykh ihor. Naukovi zapysky Natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni M. P. Drahomanova. Seriia: Pedahohichni ta istorychni nauky, 109, 58‒63 [in Ukrainian].

Kalyta, N. (2015). Pidhotovka vchytelia pochatkovoi shkoly v konteksti suchasnykh osvitnikh paradyhm. Aktualni pytannia humanitarnykh nauk, 14, 265‒269 [in Ukrainian].

Kikinezhdi, O. M. (2013). Prakticheskaya pedagogika: gumanizatsiya processov obrazovaniya i vospitaniya: proceedings of the Scientific Conference. Moskva: MCNIP [in Russian].

Kremen, V. (2017). Novi vymohy do osvity ta yii zmistu. Vyklyk dlia Ukrainy: rozrobka ramkovykh osnov zmistu (natsionalnoho kurykulumu) zahalnoi serednioi osvity dlia ХХI stolittia: proceedings of the Scientific and Practical Conference. Kyiv, 3‒10 [in Ukrainian].

Hluzman, N. A., Anisimova, L. S., Davkush, N. V. et al. (2014). Pedahohichne modeliuvannia v profesiinii osviti N. A. Hluzman (Ed.). Simferopol: Arial [in Ukrainian].

Pshenychna, L. (2019). Novyi uchytel Novoi ukrainskoi shkoly. Pedahohichni nauky: teoriia, istoriia, innovatsiini tekhnolohii, 1(85), 61‒83 [in Ukrainian].

Raievska, I. M. (2018). Rozvytok doslidnytskykh umin pedahoha – odyn iz chynnykiv uspishnoho zdiisnennia osvitnikh reform. Pidhotovka suchasnoho pedahoha doshkilnoi ta pochatkovoi osvity v umovakh rozbudovy Novoi ukrainskoi shkoly: proceedings of the Scientific and Practical Conference. Kherson, 76‒79 [in Ukrainian].

Sozoniuk, O. (2019). Metodolohichni osnovy strukturno-funktsionalnoi modeli psykholohichnoi kultury vchytelia pochatkovoi shkoly. Psykholohiia realnist i perspektyvy, 12, 207‒212 [in Ukrainian].

Shevchenko, Yu. M. (2017). Hotovnist studentiv do dukhovno-moralnoho rozvytku molodshykh shkoliariv u kros-kulturnomu prostori. Pedahohichni nauky: teoriia, istoriia, innovatsiini tekhnolohii, 1(65), 194‒206 [in Ukrainian].

Yakubovska, M. (2019). Aksiolohichni zasady u systemi tvorennia kulturolohichnoi kompetentnosti: model formuvannia osobystosti studenta. Molod i rynok, 8(175), 90–94 [in Ukrainian].

Brown, В. (2015). Rising Strong. New York: Spiegel & Grau.

Cupit Glenn. (2004). Criteria for a comprehensive model of spiritual development in secular educative care. International Journal of Childrenʼs Spirituality, 9:3, 293–305.

Harris Kathleen. (2018). The personae of the spiritual child: taking pictures of the heart using technology and tablets. International Journal of Childrenʼs Spirituality, 23:3, 291–305.

Wartofsky Marx W. (2012). Models: Representation and the Scientific Understanding. Robert S. Cohen (Ed.). Dordrecht: Holland; Boston: U.S.A.; London: England: Springer Science & Business Media.

##submission.downloads##

Як цитувати

Шевченко, Ю. (2019). МОДЕЛЮВАННЯ СИСТЕМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ДО ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У КРОС-КУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 192–203. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2019.200217

Номер

Розділ

Статті