МОДЕЛЮВАННЯ СИСТЕМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ДО ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У КРОС-КУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2019.200217Ключові слова:
Математичне моделювання, моделі виховання, моделі освіти, модель, моделювання, структура моделі удосконалення готовності студентів, духовно-моральний розвиток, молодший школяр, крос-культурний простір.Анотація
Стаття присвячена теоретичному обґрунтуванню моделі удосконалення готовності студентів до духовно-морального розвитку молодших школярів у крос-культурному просторі. Встановлено, що модель системи удосконалення готовності виступає як засвоєння успішних практик духовно-морального розвитку молодших школярів у крос-культурному просторі. Доведено, що дана модель є вагомим елементом у процесі освітньої діяльності студента, методологічна опора для прогнозування особистісного зростання майбутнього вчителя початкової школи.Посилання
Bezruchko, B. P., Smirnov, D. A. (2005). Matematicheskoe modelirovanie i khaoticheskie vremennye ryady. Saratov: GosUNC «Kolledzh» [in Russian].
Bohdanova, I. M. (2003). Profesiino-pedahohichna pidhotovka maibutnikh uchyteliv na osnovi zastosuvannia innovatsiinykh tekhnolohii. Extended abstract of doctor’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].
Gusinskiy, Je. N. (1994). Postroenie teorii obrazovaniya na osnove mezhdisciplinarnogo sistemnogo pokhoda. Moskva: Shkola [in Russian].
Zhyhadlo, H. B. (2013). Model formuvannia metodychnoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury u protsesi orhanizatsii ta vyvchennia sportyvnykh ihor. Naukovi zapysky Natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni M. P. Drahomanova. Seriia: Pedahohichni ta istorychni nauky, 109, 58‒63 [in Ukrainian].
Kalyta, N. (2015). Pidhotovka vchytelia pochatkovoi shkoly v konteksti suchasnykh osvitnikh paradyhm. Aktualni pytannia humanitarnykh nauk, 14, 265‒269 [in Ukrainian].
Kikinezhdi, O. M. (2013). Prakticheskaya pedagogika: gumanizatsiya processov obrazovaniya i vospitaniya: proceedings of the Scientific Conference. Moskva: MCNIP [in Russian].
Kremen, V. (2017). Novi vymohy do osvity ta yii zmistu. Vyklyk dlia Ukrainy: rozrobka ramkovykh osnov zmistu (natsionalnoho kurykulumu) zahalnoi serednioi osvity dlia ХХI stolittia: proceedings of the Scientific and Practical Conference. Kyiv, 3‒10 [in Ukrainian].
Hluzman, N. A., Anisimova, L. S., Davkush, N. V. et al. (2014). Pedahohichne modeliuvannia v profesiinii osviti N. A. Hluzman (Ed.). Simferopol: Arial [in Ukrainian].
Pshenychna, L. (2019). Novyi uchytel Novoi ukrainskoi shkoly. Pedahohichni nauky: teoriia, istoriia, innovatsiini tekhnolohii, 1(85), 61‒83 [in Ukrainian].
Raievska, I. M. (2018). Rozvytok doslidnytskykh umin pedahoha – odyn iz chynnykiv uspishnoho zdiisnennia osvitnikh reform. Pidhotovka suchasnoho pedahoha doshkilnoi ta pochatkovoi osvity v umovakh rozbudovy Novoi ukrainskoi shkoly: proceedings of the Scientific and Practical Conference. Kherson, 76‒79 [in Ukrainian].
Sozoniuk, O. (2019). Metodolohichni osnovy strukturno-funktsionalnoi modeli psykholohichnoi kultury vchytelia pochatkovoi shkoly. Psykholohiia realnist i perspektyvy, 12, 207‒212 [in Ukrainian].
Shevchenko, Yu. M. (2017). Hotovnist studentiv do dukhovno-moralnoho rozvytku molodshykh shkoliariv u kros-kulturnomu prostori. Pedahohichni nauky: teoriia, istoriia, innovatsiini tekhnolohii, 1(65), 194‒206 [in Ukrainian].
Yakubovska, M. (2019). Aksiolohichni zasady u systemi tvorennia kulturolohichnoi kompetentnosti: model formuvannia osobystosti studenta. Molod i rynok, 8(175), 90–94 [in Ukrainian].
Brown, В. (2015). Rising Strong. New York: Spiegel & Grau.
Cupit Glenn. (2004). Criteria for a comprehensive model of spiritual development in secular educative care. International Journal of Childrenʼs Spirituality, 9:3, 293–305.
Harris Kathleen. (2018). The personae of the spiritual child: taking pictures of the heart using technology and tablets. International Journal of Childrenʼs Spirituality, 23:3, 291–305.
Wartofsky Marx W. (2012). Models: Representation and the Scientific Understanding. Robert S. Cohen (Ed.). Dordrecht: Holland; Boston: U.S.A.; London: England: Springer Science & Business Media.