ІНШОМОВНА ПІДГОТОВКА ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ УНІВЕРСИТЕТУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2020.208133Ключові слова:
іншомовна підготовка, здобувачі вищої освіти, інформаційно-освітнє середовище, ІКТ, майбутні спеціалісти, іншомовне спілкування, автентичні навчальні матеріали, процесуальні аспекти.Анотація
У статті автори аналізують специфіку іншомовної підготовки здобувачів вищої освіти в інформаційно-освітньому середовищі університету. Визначено поняття «іншомовна підготовка», «інформаційно-освітнє середовище». Розкрито роль процесуальних аспектів іншомовної підготовки здобувачів вищої освіти в умовах глобалізації та інформатизації українського суспільства. З’ясовано, які засоби навчання використовують у процесі іншомовної підготовки здобувачів вищої освіти Встановлено, специфіка інформаційно-освітнього середовища університету полягає в тому, що воно є засобом моделювання іншомовного спілкування здобувачів вищої освіти, джерелом іншомовних інформаційно-комунікаційних ресурсів, автентичних навчальних матеріалів різного рівня складності тощо.Посилання
Bezdyudna, V. V. (2018). Teoriia i praktyka profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv inozemnykh mov u vyshchykh pedahohichnykh navchalnykh zakladakh Ukrainy (1848–2016). Doctor’s thesis. Rivne [in Ukrainian].
Haponova, S. (1997). Suchasni metody vykladannia inozemnykh mov za kordonom. Inozemni movy, 4, 43 [in Ukrainian].
Holoshchuk, R. O., Dovbosh O. O. (2010). Vykorystannya prohramnoho zabezpechennya Moodle ta Adobe dlya orhanizatsiyi elektronnoho navchannya. Informatsiyni systemy ta merezhi. V. V. Pasichnyk (Ed.). Lviv: Lvivska politekhnika [in Ukrainian].
Hritchenko, I A. (2015). Formuvannia praktychno-diialnisnoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv inozemnoi movy zasobamy Internet-tekhnolohii. Candidate’s thesis. Khmelnytskyi [in Ukrainian].
Morhulets, O. B., Hrytsaienko, L. M. (2015). Informatsiino-osvitnie seredovyshche u systemi zabezpechennia yakosti osvitnoi diialnosti VNZ. Formuvannia rynkovykh vidnosyn v Ukraini, 9, 113–116 [in Ukrainian].
Skurativska, M. O., Popadiuk, S. S. (2019). Zdiisnennia inshomovnoi pidhotovky studentiv zakladiv vyshchoi osvity zasobamy virtualnoho osvitnoho seredovyshcha. Inshomovna pidhotovka pratsivnykiv pravookhoronnykh orhaniv i sektoru bezpeky: proceedings of the Scientific and PracticalConference. Kyiv, 158–160 [in Ukrainian].
Tiuptia, L. T., Ivanova I. B.(2009). Samostiina robota studentiv v umovakh informatsiinoho navchalnoho seredovyshcha. Aktualni problemy navchannia ta vykhovannia liudei z osoblyvymy potrebamy, 6, 54–66 [in Ukrainian].
Khomenko, O. (2012). Inshomovna pidhotovka yak nevid`iemnyi skladnyk vyshchoi osvity v umovakh hlobalizatsii ta informatyzatsii suspilstva. Vyshcha osvita Ukrainy, 2, 55–61 [in Ukrainian].
Tsymbal-Slatvinska, S. V. (2019). Iierarkhiia poniat u doslidzhenni problemy pidhotovky maibutnikh lohopediv. Naukovi zapysky. Pedahohichni nauky. Kropyvnytskyi, issue 180, 134–141 [in Ukrainian].
Cherednichenko, H., Shapran, L., Kunytsya L. (2011). Multymediini tekhnolohii u protsesi vykladannia dystsypliny «inozemna mova» u vyshchykh tekhnichnykh navchalnykh zakladakh. Naukovi zapysky. Seriia: Pedahohika. Ternopil, 4, 134–138 [in Ukrainian].
Chern'onkov, Ya. O. (2015). Profesiyno-oriyentovana pidhotovka maybutn'oho vchytelya inozemnykh mov: nova paradyhma. Naukovi zapysky KDPU. O. A. Semenyuk (Ed.) et al. [ta in.]. Kirovohrad, issue 136, 528–533 [in Ukrainian].
Shmyrko, O. (2016). Pedahohichni umovy profesiinoho rozvytku maibutnikh uchyteliv inozemnoi movy u systemi universytetskoi pedahohichnoi osvity: Candidate’s thesis. Khmelnytskyi [in Ukrainian].