МОБІЛЬНИЙ ТЕЛЕФОН ЯК СКЛАДНИК ЦИФРОВОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Яків Бойко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-5672-396X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2020.208142

Ключові слова:

цифрові, технології, мобільний телефон, навчання, іноземні мови, колаборативне навчання, мобільне навчання, інтерактивність, Інтернет.

Анотація

У статті на основі аналізу зарубіжних наукових джерел та практичної діяльності педагогів розкриваються теоретико-методичні засади вивчення іноземної мови за допомогою мобільних телефонів як складових цифрових засобів навчання. Стверджується, що серед усіх сучасних цифрових технологій мобільні телефони виступають одним з найбільш ефективних засобів комунікації. Вивчення іноземної мови підтримується використанням мобільних телефонів за допомогою таких технологій: СМС-повідомлення, доступ до Інтернету, камера, аудіо / відеозапис та відео-повідомлення (MMS).

Біографія автора

Яків Бойко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри англійської мови та методики її навчання.

Посилання

Arashnia, M., & Shahrokhi, M. (2016). Mobile assisted language learning: English pronunciation among Iranian pre-intermediate EFL learners. Journal of Applied Linguistics and Language Research, Vol. 3, 4, 149–162.

Baleghizadeh, S., & Oladrostam, E. (2010). The effect of mobile-assisted language learning (MALL) on grammatical accuracy of EFL students. MEXTESOL Journal, Vol. 34, 2, 77–86.

Bax, S. (2003). CALL – Past, present and future. System. Vol. 31, 1, 13–28.

Begum, R. (2011). Prospect for cell phones as instructional tools in the EFL classroom: A case study of Jahangirnagar University, Bangladesh. English Language Teaching, Vol. 4, 1, 105–115.

Chang, C-K., & Hsu, C-K. (2011). A mobile-assisted synchronously collaborative translation-annotation system for English as a foreign language (EFL) reading comprehension. Computer Assisted Language Learning, Vol. 24, 2, 155–180.

Chen, C. M. & S.-H. Hsu. (2008). Personalized Intelligent Mobile Learning System for Supporting Effective English Learning. Educational Technology & Society, Vol. 11, 3, 153–180.

Clarke, P., Keing, C., Lam, P., & McNaught, C. (2008). Using SMSs to engage students in language learning. Proceedings of World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications. Chesapeake, VA: AACE, P. 6132–6141.

Huang, C. and P. Sun. (2010). Using mobile technologies to support mobile multimedia English listening exercises in daily life. The International Conference on Computer and Network Technologies in Education (CNTE 2010), URL : http://cnte2010.cs.nhcue.edu.tw/

Johnson, L, Levine, A, Smith, R and Smythe, T. (2009). The 2009 horizon report: K-12 Edition. Austin, Texas: The New Media Consortium.

Kelly, T and Minges, M (2012). Maximizing mobile, information and communications for development. The World Bank. URL: www.worldbank.org/ict/IC4D2012

Kennedy, C. & M. Levy. (2008). L’italiano al telefonino: Using SMS to support beginners’ language learning. ReCALL, Vol. 20, № 3, 315–350.

Kirsch, C. (2008). Teaching foreign languages in the primary school. London: Continuum.

Klopfer, E., K. Squire, and H. Jenkins. (2002). Environmental Detectives: PDAs as a window into a virtual simulated world. Proceedings of IEEE International Workshop on Wireless and Mobile Technologies in Education. Vaxjo, Sweden: IEEE Computer Society, P. 95–98.

Kukulska-Hulme A. and L. Shield. (2008). An Overview of Mobile Assisted Language Learning: Can Mobile Devices Support Collaborative Practice in Speaking and listening? URL: http://portal.acm.org/ citation.cfm?id=1520087

Kukulska-Hulme, A., & Shield, L. (2008). An overview of mobile-assisted language learning: From content delivery to supported collaboration and interaction. ReCALL, Vol. 20, 3, 271–289.

Kukulska-Hulme, A. & J. Traxler. (Eds.). Mobile learning: A handbook for educators and trainers. London: Routledge, 2005.

Li, Z., & Hegelheimer, V. (2013). Mobile-assisted grammar exercises: Effects on self-editing in L2 writing. Language Learning & Technology, Vol. 17, 3, 135–156.

Microsoft research program. (2010). URL: http://research.microsoft.com/en-us/collaboration/papers/ berkeley.pdf

Pegrum, M (2009). From blogs to bombs. Crawley: UWA Publishing.

Saran, M., Seferoğlu, G., & Çağıltay, K. (2009). Mobile-assisted language learning: English pronunciation at learners’ fingertips. Eurasian Journal of Educational Research, 34, 97–114.

Song, Y., & Fox, R. (2008). Using PDA for undergraduate student incidental vocabulary testing. ReCALL, Vol. 20, 3, 290–314.

Stannard, R. (2006). The spelling mistake: Scene one, take one. The Times Higher Education. URL: www.timeshighereducation.co.uk/story.asp?storycode=207117

Thornton, P. & C. Houser. (2005). Using mobile phones in English education in Japan. Journal of Computer Assisted Learning, Vol. 21, 3, P. 217–228.

Yang Soon. G. (2005). Technology for Foreign Language Learning. URL: http://www.readingmatrix. com/conference/pp/proceedings/gohyingsoon.pdf

Yannick. J. (2007). M-Learning: A pedagogical and technological model for language learning on mobile phones. Blended Learning, Joseph Fong, Fu Lee Wang (Eds). P. 327–339.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-27

Як цитувати

Бойко, Я. (2020). МОБІЛЬНИЙ ТЕЛЕФОН ЯК СКЛАДНИК ЦИФРОВОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 20–29. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2020.208142

Номер

Розділ

Статті