ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ВИКОНАВСЬКОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ-МУЗИКАНТІВ У ЗВО

Автор(и)

  • Тетяна Олійник Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-9095-8180
  • Оксана Умрихіна Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-1735-1152

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2020.208187

Ключові слова:

студенти-музиканти, виконавська культура, заклад вищої освіти, фортепіанна школа, музично-фахова підготовка, принцип спрямованості, принцип зацікавленості, музично-виконавська діяльність.

Анотація

У статті досліджується проблема формування виконавської культури майбутніх музикантів-виконавців у закладах вищої освіти. У контексті виявлених протиріч автори розглядають наступні напрямки реформування сучасної вищої школи: концептуальні підходи до виховання та освіти виконавців; зміст навчально-виховного процесу в області виконавського мистецтва; форми і методи повсякденної художньо-педагогічної роботи. Особлива увага приділяється розгляду принципів спрямованості та зацікавленості, застосування яких дає можливість ефективно здійснювати процес розвитку виконавської культури студентів.

Біографії авторів

Тетяна Олійник, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри інструментального виконавства.

Оксана Умрихіна, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри інструментального виконавства.

Посилання

Amonashvili, Sh. (1991). The psychological basis of pedagogical cooperation. Kyyiv: Osvita [in Ukrainian]. 2. Aspelund, D. (2016). The development of the singer and his voice. Moscow: Lanʹ; Planet of Music. [in Russian].

Barenboim, L. Questions of piano pedagogy and performance. URL: http://pandia.ru/text/77/272/57486.php

Blahoy, D. (1979). More from the Variegated Leaves. Questions of musical pedagogy, 1, 60 [in Russian].

Bloch, O. (2013). Pedagogy and psychology of musical creativity. Moscow: MGUKI [in Russian].

Vovk, V., Yarova, M. The development of interest in music and performance through the interaction of teacher and student. Pedagogical discourse, 18, 36–38.

Guralik, N. (2011). Scientific-pedagogical school of pianists in the theory and practice of music education and upbringing: educational-methodical manual for higher educational institutions. Kyiv: Publishing House of the NPU M. P. Dragomanov [in Ukrainian].

Davidov, M. (2004). Theoretical bases of formation of the bayanist's mastery. Kiev: Musical Ukraine [in Ukrainian]. 9. Dolivo, A. (1978). Singer and song. Moscow: MUZHYZ [in Russian].

Ziazun, I. (2000). Creative teacher and pedagogical science. Light, 3, 9–10 [in Ukrainian].

Kogan, G. (2004). The work of the pianist. Moscow: Classic-XXI [in Russian].

Milich, B. (1971). On the formation and improvement of the teaching skills of pianist educators. Kiev: Musical Ukraine [in Ukrainian]. 13. Musin, I. On the education of the conductor. URL: https://www.twirpx.com/file/660154/

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-27

Як цитувати

Олійник, Т., & Умрихіна, О. (2020). ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ВИКОНАВСЬКОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ-МУЗИКАНТІВ У ЗВО. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 145–151. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2020.208187

Номер

Розділ

Статті